Wobokel Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 detter er den nye NAVNE KLUBBEN. Navneklubben er bare for folk som heter det som står i topicen. I navne klubben kan folk som heter det samme møtes å diskutere saker og ting. OBS: navne klubben omfatter navnet du står oppført i folkeregisteret med. IKKe navnet du bruker når du spiller CS. Her kan du skrive opp forslag til navn som skal ha sin dag i navneklubben!!!!! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Woops Endret 18. august 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Noen som er tilbake fra ferie ja... Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Woops et så spesielt navn må vente litt med å få sin egen dag. BEKLAGER Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Et forslag er å heller ta første bokstaven i navnet og heller latt 1. være a, andre være b. osv, og når vi er på den 30. starte på nytt igjen. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Et forslag er å heller ta første bokstaven i navnet og heller latt 1. være a, andre være b. osv, og når vi er på den 30. starte på nytt igjen. en god ide. kanskje vi skulle oprettet en ny diskusjon om akkurat det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 herlighet! er ikke en navnetråd-tråd nok! kjetil pwns hw.no! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg vil benytte den korte stunden jeg har til å skrive i denne tråden før den blir stengt. Det jeg vil frem til er at jeg støtter Tonio sitt forslag, siden det vil omfatte en større del av brukerene her på forumet. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 herlighet! er ikke en navnetråd-tråd nok! kjetil pwns hw.no! dette er tråden om hvilke navn navnetråden skal ta opp Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg vil benytte den korte stunden jeg har til å skrive i denne tråden før den blir stengt.Det jeg vil frem til er at jeg støtter Tonio sitt forslag, siden det vil omfatte en større del av brukerene her på forumet. jeg får gjøre det i morgen siden det er Kjetil'enes dag i dag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 dette er tråden om hvilke navn navnetråden skal ta opp hehe, skjønte det. jeg fåreslåt Rolf eller Bjarne til i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg