Gå til innhold

Mulighet for øke mana-points under kamp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Si at du er i kampmodus; du begynner å gå tom for mana... Er det mulighet for å kaste feks. polymorph for så på en måte å gå ut av kampmodus, sitte ned, fylle opp litt mana og hoppe inn i kampen igjen? Eller er ikke det mulig før en har drept motstanderen? :roll:

Joda, kast sheep, spring langt vekk og regen mana. Eneste problemet er at sauen din vil være en fullt regenet motstander :)

Fryktelig med regen i sheepform, for å forhindre at mages bare kan sheep og gjøre slik du har lyst til.

Lenke til kommentar

Evocation er vel såvidt jeg vet et talent, mens sheep er en spell de lærer i lowlevel, så ser ikke sammenhengen her.

 

I PvE kan ikke du bruke sheepymorph for å fylle på mana, det kan du derimot i PvP (men det er så upålitelig at jeg ville heller satset på å stikke av).

 

Du kan som tidligere nevnt bruke evocation om du har talentet, du kan kjøpe/lage mana potions og du kan regene med spirit (kicker ikke skikkelig inn før 5sek etter du kasta siste spellen og går rimelig tregt...)

Lenke til kommentar
' date='18/08/2005 : 22:47'] Evocation, ja...

 

Men du kan jo også bruke Mage Armor, det hjelper jo en del. Jeg bruker stadig Mage Armor, kun Ice armor i visse situasjoner... Er jo ikke meningen at vi mager skal i close cmobat, eller hur?

Ja, selvsagt er evocation et talent, men det er jo så nødvendig at alle burde ha det, eller hva? Mager skal ikke i nærkamp i PvE og skal vel egentlig alltid kunne bruke bandage, ang. mana så er det en grunn til at mager ikke får så mye spirit på utstyret sitt som prester og det er vel fordi de har andre måtere å regene mana på :p

Lenke til kommentar
,18/08/2005 : 22:47] Evocation, ja...

 

Men du kan jo også bruke Mage Armor, det hjelper jo en del. Jeg bruker stadig Mage Armor, kun Ice armor i visse situasjoner... Er jo ikke meningen at vi mager skal i close cmobat, eller hur?

Ja, selvsagt er evocation et talent, men det er jo så nødvendig at alle burde ha det, eller hva? Mager skal ikke i nærkamp i PvE og skal vel egentlig alltid kunne bruke bandage, ang. mana så er det en grunn til at mager ikke får så mye spirit på utstyret sitt som prester og det er vel fordi de har andre måtere å regene mana på :p

Når han ikke vet helt hvordan sheep fungerer så tar ikke jeg det for gitt at han har evocation/er i høy nok level til å få evocation. Jeg kan selvfølgelig ta feil *host*eBay*hark*.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...