Mala Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Okei, så da kom den på 17000? Off blei faktisk forbanna da eg leste igjennom denne tråden, 25000 er MYE penger, og man kan få en heilt utrolig mye bedre PC for de sure penga der azzå :!: Men 17000, er jo ikkje så gale for det oppsettet der Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 nei....den på 25000 kom Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nei....den på 25000 kom Lenke til kommentar
Jove Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nei....den på 25000 kom ...Men han slipper kanskje å betale skatt av de 25 tusen han tener. Men da taper han også feriepenger til neste år. -Om dette er en typisk hjemme-pc-ordning. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nei....den på 25000 kom ...Men han slipper kanskje å betale skatt av de 25 tusen han tener. Men da taper han også feriepenger til neste år. -Om dette er en typisk hjemme-pc-ordning. En typisk hjemme-pc-ordning er for meg som regel en dårlig ordning når det kommer til det du betaler kontra ytelse Men thats just my point of view Lenke til kommentar
Jove Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nei....den på 25000 kom ...Men han slipper kanskje å betale skatt av de 25 tusen han tener. Men da taper han også feriepenger til neste år. -Om dette er en typisk hjemme-pc-ordning. En typisk hjemme-pc-ordning er for meg som regel en dårlig ordning når det kommer til det du betaler kontra ytelse Men thats just my point of view Jepp, men ofte kan en faktisk gå til en web-shop, velge seg ut en maskin, og be arbeidsgiveren om å få den som hjemme-pc-ordning. Det gjorde jeg. Maskinen kostet ikke mer enn om jeg hadde betalt den kontant. Jeg slapp å betale skatt av det som maskinen blir trekt ifra. Men jeg får også litt mindre feriepenger. Liker slikt bedre, enn de "felles-hjemmepc-ordningene" som endel får. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Aha, hørtes ikkje så dumt ut det Jove Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Synest synd i fl@meboy, denne pcen varer ikke serlig lenge Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 håper den varer en god stund jeg...noen år Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) håper den varer en god stund jeg...noen år Kan isåfall henvende deg her og spør om evt., oppgraderinger, men da forsvinner jo garantien på maskina.... Endret 3. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå