Alph3z Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvor lenge har du hatt pcn nå da? Hvis du akkurat har fått den, send den inn og få pengene tilbake! Virkelig synd at DELL i det hele tatt har sammvittighet til å gjøre sånnt Greit dem har bra priser på visse pcr, men altså.. det der var jo helt sinnsykt.. Som sagt, har du akkurat fått den, send den inn igjen.. Håper det ordner seg for deg.. Men er jo ikke noe galt med pcn, fungerer helt sikkert knall den.. Lenke til kommentar
tha78 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Pc din er absolutt ikke dårlig, men nesten dobbel så dyr som den burde koste Kjedelig det, men du vet at du kan helt sikkert heve kjøpet. Kanskje det koster litt, men det er fortsatt mulig. Jeg ville gjort det og heller kjøp en ferdig bygget spill pc på komplett.no eller noe lignende hvis du ikke bygger sjøl da. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nei pcen er for all del bra. Men har sjekka litt på dell før, virker som de ribber pcene for alt mulig. ekstra ram, hd, bluetooth osv. blir tillegg og det er det de tjener fett på, og dell anbefaler jo selvfølgelig mye ekstra utstyr som øker prisen. Var bærbare jeg kikka på primært, men de kjører sikkert samme stilen på stasjonære. Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Trenger ikke å annklage en person for hans uvitenhet.Greit nok, han har ikke gjort det beste kjøpet, la oss heller hjelpe han slik at han får en bedre PC til en bedre penge. For å si det mildt, så hater jeg folk når de gjør narr av andres uvitenhet det er rett å slett uhøflig. Jeg mente ikke å gjøre "narr" av innlegget, jeg syntes bare det at det var for dårlig for pengene! Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Hmm...han kjøper den i gjennom jobben...jeg kan gå og be han avbestille den på mandag...Hva mener dere? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hmm...han kjøper den i gjennom jobben...jeg kan gå og be han avbestille den på mandag...Hva mener dere? ALLE mener at du skal gjøre det å snakke skikkelig med han Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Kan dere komme med forslag til bygge maskiner i mens.... Den skal helst bygges av de jeg bestiller hos OBS: Skal ha god kjøling....det hadde jeg mye problemer med på den andre jeg bygde Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Vis denne tråden til faren din du. Så er sikkert mange her ivrige med å hjelpe deg med å finne en god maskin, til lavere pris Se her for eksempel: Komplett gamer En god skjerm kan du jo skaffe til et par tusen i tillegg. Endret 20. august 2005 av gauters Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Det kan være han ikke vil fordi det jobb tilbudet er sånn avbetaling... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Forresten så vil jeg at den skal stille kravene til den som er der nå...dell maskinen Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Nei, det kan jeg bare glemme....han hadde ikke råd til å betale kontant....så hvorfor bestiller han noe som ikke er så bra da? dåh...da kan dette innlegget egentlig bare stenges... Jeg sa at det ikke er vits å bruke så mye penger på noe som du kan få bedre til mindre penger... Men neida...Det var 3 års garanti..han sa det ikke er det på komplett. det er det vel...det er faktisk på hver del du kjøper Nå holder jeg på å grine Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Skjønner det med avbetaling, men det må da gå an å få til billigere et annet sted? Mener å ha sett en ferdig-pc med bra specs, til grei pris til avbetaling. Uansett vil du få en bra maskin, som du kommer til å være fornøyd med i lang tid fremover. Synd at faren din må ut med en så stor totalsum. Edit: Kan jo ta opp et kredittlån, og kjøpe en komplett gamer A20. Den har 3 års garanti/support. Endret 20. august 2005 av gauters Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Nå kom han nettopp med at maskinen bare ville koste han 17000 fordi han slapp å betale skatt på de pengene han brukte til maskinen... Vil maskinen klare: Å kjøre bf2 på full grafikk? Å kjøre hl2 på full grafikk...også nyere spill..? farcry eks Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Vil maskinen klare: Å kjøre bf2 på full grafikk? Å kjøre hl2 på full grafikk...også nyere spill..? farcry eks Det går bra ja. Ser du får 2gig ram, og det er positivt i Battlefield2. Er ikke godt kjent med Intel, men tror den du får skal duge bra. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Nei, nå lagde jeg taco for å trøste meg Jeg er 14 år...pappa klarer ikke lage det Lenke til kommentar
drugis Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Nei, nå lagde jeg taco for å trøste meg Jeg er 14 år...pappa klarer ikke lage det får da ikke så verst maskin til 17lapper da Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Nei, nå lagde jeg taco for å trøste meg Jeg er 14 år...pappa klarer ikke lage det får da ikke så verst maskin til 17lapper da Sant det. Kos deg med taco, og gled deg Fl@meboy Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 takker du Jeg spiste 5 skjell Lenke til kommentar
BKB Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du kan jo plage Dell med "unødvendig" mye support da, såvidt jeg veit leverer de det gratis så lenge support er med på kjøpet. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Da har jeg fått nye maskinen min...slenger ved et bilde etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå