Sterkola Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei, fikk akkurat Gainward 6600GT 256 i posten idag, det var digg. Men når jeg skrur på maskina får jeg beskjed om at det ikke er nok strøm på kortet og at jeg må koble til strømkabelen? Aldri hørt om noe slikt på et skjermkort, er det utviklinga som har gått meg hus forbi? Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du må koble til strømkabel ja, mange nye skjermkort må ha ekstra strøm Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Man lærer så lenge man lever, det gikk litt kjappere i svingene nå ja. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Jeg har sett i hvertfall to (defekte) X800XT-skjermkort som klager på mangel av strømkabel selv om strømkabel står i. Kortene virket da ikke i det hele tatt, bare denne svarte skjermen med skrift. Sannsynligvis er det bare å sette i en strømkabel. Men i disse tilfellene var de faktisk defekte. Nedenfor, strømtilkobling markert i rødt. Edit: Her går det litt sakte i svingene. Fikk ikke med meg innlegget rett over der det står at du fikk det til. Jaja, det var nå bra.. Endret 18. august 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 He he, all hjelp er god hjelp. Men det kortet her er virkelig et røverkjøp, 1600 kroner og det går jo for fulle mugger. Morro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå