unwill Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har dette keyboardet: På venstre side kan dere se en scrollhjul med noen knapper og det er den som er ødelagt. Hvis den ikke funka så hadde det ikke gjort meg noe for jeg bruker den så sjelden. Problemet er at "scroll down" signal blir sendt ut ofte, og jeg aner ikke hvorfor. Plutselig mens jeg surfer på nett vil hele dokumentet plutselig scrolle ned. Først skjønte jeg ikke hvorfor, trodde det var kanskje en nabo som brukte samme trådløs frekvens, men fant ut at det var keyboadet mitt som plutselig scroller ned. Da jeg installerte Itouch fikk jeg velge hva slags funksjon den skal ha, zoom, volume, music osv, men det gikk ikke an å skru den fullstendig av. Jeg valgte det minst irriterende på menyen der, men likevel er det irriterende. Keyboardet fungerer ellers utmerket og jeg har ikke lyst til å pensjonere den enda. Noen tips til hvordan jeg kan "skru av" funksjonen ? Problemet er ikke fysisk så jeg tror ikke det hjelper å skru keyboardet frahverandre og deaktivere på den måten. Jeg vil bare konfigurere knappen til slik at den ikke gjør noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå