Taxman Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kjøpte meg en 6680 i dag, og rasket med meg en 512 mb brikke fra butikken. Karen bak disken sa det var bra minne til god pris (for han ja ) - jeg så bare at det var rs-mmc. Kommer hjem stolt som en hane, plugger i storbrikken - nope ingen reaksjon. Surfer litt rundt og finner ut at telefonen tar ikke 3v brikker, bare 1,8/3v brikker. Blææhh. Noen som har fått tak i 512 mb brikke som støttes av 6680? Ev hvor. Ser på komplett at den 512 brikken der IKKE støttes iflg kommentar av en kjøper som tydligvis gjorde det samme som meg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Om du kjøpte minnekortet i samme butikk som mobilen, og det var klart at selger mente denne ville fungere med 6680 så har du i hvert fall krav på pengene tilbake. Så vidt jeg vet er de største DV RS-MMC kortene på det norske markedet 256 mb nå. edit: Du skal ikke ha hjelp til å finne ut hvilken mobil du skal kjøpe. Tråd flyttes. Endret 18. august 2005 av arehei Lenke til kommentar
zand Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Vi har 512 MB DV RS-MMC inne på lager. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Vi har 512 MB DV RS-MMC inne på lager. Hvem er vi? En liten link hadde jeg vært takknemlig for. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Ser at komplett har noe de kaller for mmc mobil, som har fått komentarer om at det funker på 6680. Er det bare et annet navn for rs mmc dv? Tar sjansen på og bestille siden det er kommentert at det funker (hvis det ikke funker håper jeg noen her skriker oppp så fort og høyt at jeg rekker å avbestille) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311661&cks=PRL Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ja det er det. mmc mobile er bare et annet navn, for å gjøre det lettere for oss brukere. kingston korta på komplett fungerer fint i 6680 jeg har selv et 256mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå