hemo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Finnes det eit dataprogram som kan reversera film? Eg prøvde Movie Maker, men fann ingen funksjon for dette... Nokon andre? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Pinnacle Studio 9 Plus, vet ikke om det kan reversere film. Endret 19. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Vil berre presisere dette (ein gong til): Pinnacle er ein software/hardware-produsent. Når det gjeld Pinnacle Studio 9 som du uten tvil refererte til, so kan ikkje det reversere film heller, men Studio 9 Plus kan. Grunnen til at eg seier dette, er at Pinnacle og produserer eit veldig bra redigeringsprogram i Liquid Edition. Det er ein del som er litt irritert over denne generaliseringa av Pinnacle. (sjølv om den er utilsikta) Prøv eit av dei gratis programma som vert nemnd i guiden øverst i forumet. (eller trykk på NLE-guiden i signaturen min) Lenke til kommentar
hemo Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Prøv eit av dei gratis programma som vert nemnd i guiden øverst i forumet. Støttar deg fullt ut på det med at Pinnacle faktisk ikkje er eit dataprogram. Når folk snakkar om å "fiksa det i Lotus", eller at "Norton krasja og maskina må startast på nytt", så er det ikkje lett å forstå kva ein eigentleg meiner... Målet med den her tråden, var å nå målet raskare. Eg har ikkje lyst å lasta ned, installera og testa ut fleire program, når folk alt veit svaret. Så vidt eg veit kjenner eg ingen som har Pinnacle Studio 9 Plus. Eg har drimot ein kjenning som har Premiere Pro, samt at eg kjenner nokon andre som nyttar Avid Express på jobb. Kanskje ein av desse kan reversera film? Foresten så veit eg om ein Sony Vegas-brukar også (såg den i lista). Med breiband kan det 900 MB store opptaket sendast, reverserast og returnerast på ein og same dag (skulle eg tru). Det beste hadde jo vert å få løyst utfordringa på eigen Windows-PC... Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er egentlig ingenting å støtte fordi det er helt korekt! Pinnacle ikke et program! Hehe måtte bare få konstatert det Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Prøv eit av dei gratis programma som vert nemnd i guiden øverst i forumet. Støttar deg fullt ut på det med at Pinnacle faktisk ikkje er eit dataprogram. Når folk snakkar om å "fiksa det i Lotus", eller at "Norton krasja og maskina må startast på nytt", så er det ikkje lett å forstå kva ein eigentleg meiner... Målet med den her tråden, var å nå målet raskare. Eg har ikkje lyst å lasta ned, installera og testa ut fleire program, når folk alt veit svaret. Så vidt eg veit kjenner eg ingen som har Pinnacle Studio 9 Plus. Eg har drimot ein kjenning som har Premiere Pro, samt at eg kjenner nokon andre som nyttar Avid Express på jobb. Kanskje ein av desse kan reversera film? Foresten så veit eg om ein Sony Vegas-brukar også (såg den i lista). Med breiband kan det 900 MB store opptaket sendast, reverserast og returnerast på ein og same dag (skulle eg tru). Det beste hadde jo vert å få løyst utfordringa på eigen Windows-PC... Jeg mente Pinnacle Studio 9 plus da. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvis du vil reversere en film eller et klipp kan du bruke Vegas (som da koster penger) men jeg trur det er mulig og laste ned en 30 dagers trial her et sted. Så når du har det er det bare og høyre-klikke på klippet/filmen og da er det en knapp som heter "reverse", trukk på den og da har du reversert klippet/filmen. Går helt sikkert med andre programmer åsså. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Vart litt mykje off-topic her... Alle dei tre programma du nemnte (Avid Xpress DV, Adobe Premiere Pro og Sony Vegas) kan sjølvsagt reversere film. Det går ikkje an å laste ned demo av Xpress DV, men både PPro og Vegas har denne mogelegheita. Men det var vel ikkje eit alternativ for deg. Om du har DVD-brennar, so kan du brenne klippet til ein data-DVD (Ikkje som DVD-film), og ta det med til ein av dei du kjenner (om dei bur i nærleiken). Trur det er ei enklare løysing enn å sende over internett. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Alle dei tre programma du nemnte (Avid Xpress DV, Adobe Premiere Pro og Sony Vegas) kan sjølvsagt reversere film. For meg er dette ingen sjølvsagt ting, men eg stolar jo på deg! Den næraste av desse er Adobe Premiere Pro (10 km unna). Ein eg kjenner med Vegas, bur 465 km unna. Ei eg kjenner med Avic, bur 623 km unna. (Gule Sider ® Kart) Eg kjem nok til å plaga Premiere Pro-brukaren :-) Takk for hjelp! Lenke til kommentar
hemo Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Premiere Pro fekk filmen over i Timeline. Høgreklikk og Speed/Duration -> Reverse Speed Project -> Effect -> Transform -> Horizontal Flip (dra til timeline) ¡Voilla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå