AimAr Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Mange gode her! *notere* Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mange gode her! *notere* Feil. Du skal IKKE notere... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 heh, vi har en helt guttegal jente her på grunnskolen, var kjæreste med meg en uke i 1.klasse, så fortsetter det i 2.klasse med en eller annen 1.klassing. i 4.klasse treffer hun på en 2.klassing, så i 5.klasse en ny fyr, de slo opp (tårer var involvert) på Skolediscoen, nå har hun funnet den 2.klassingen igjen. Hva i huleste...? Hvilken klasse går du i? Og hun også.. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 heh, vi har en helt guttegal jente her på grunnskolen, var kjæreste med meg en uke i 1.klasse, så fortsetter det i 2.klasse med en eller annen 1.klassing. i 4.klasse treffer hun på en 2.klassing, så i 5.klasse en ny fyr, de slo opp (tårer var involvert) på Skolediscoen, nå har hun funnet den 2.klassingen igjen. Hva i huleste...? Hvilken klasse går du i? Og hun også.. begge to går i sjette Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mange gode her! *notere* Feil. Du skal IKKE notere... Ikke lek STASI da... Hvis du møter på ei jente du er keen på, spør du: -Hvordan går det? Hun svarer et eller annet, du driter i hva det er. Hun kommer garantert til å spørre samme spørsmål tilbake, hvorpå du svarer noe sånt som "Jeg står og snakker med en engel. Kan det bli noe bedre?" innrømmer det, veldig klisje... og ikke veldig morsomt heller, skal jeg være ærlig. Men funker bra... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 begge to går i sjette går du i sjette klasse?! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) en jeg kjenner møtte på ei dame i fylla... Han: hei hva heter du?? Hun: Ina (eller no sånt) Han: Det var da et utrolig stygt navn t en så fin jente som deg. Hun: SMEKK! Endret 2. september 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mange gode her! *notere* Feil. Du skal IKKE notere... Ikke lek STASI da... Hvis du møter på ei jente du er keen på, spør du: -Hvordan går det? Hun svarer et eller annet, du driter i hva det er. Hun kommer garantert til å spørre samme spørsmål tilbake, hvorpå du svarer noe sånt som "Jeg står og snakker med en engel. Kan det bli noe bedre?" innrømmer det, veldig klisje... og ikke veldig morsomt heller, skal jeg være ærlig. Men funker bra... 1 jeg er ikke stasi...:S 2 Den er allerede postet, av meg..... Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vell.... SUPERBUMP Tenkte på å starte en tråd som dette men så var det allerede en Fikk høre årets beste på lørdag :!: Hun: Blir du med hjem til meg å støvsuger? Han: Huh?? Hun: Jeg suger og du uler Han: Habababba..... Har og noen andre -Har du et plaster? Jeg slo meg da jeg falt pladask for deg! -Jeg husker ikke hva du heter........kan jeg kalle deg min ? -Du er en tyv... Du stjal nettopp hjertet mitt -Du må ha et speil i bukselommen, for jeg kan se meg innenfor. -Jeg har mistet telefonnummeret mitt. Kan jeg få ditt i stedet? -Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi igjen? -Gjorde det vondt da du falt ned fra himmelen? -Jeg har akkurat rydda på rommet mitt jeg! ...Skal du være med opp å rote? -Unnskyld, jeg har lite penger igjen, skal vi dele taxi hjem? -Noen har vert i sengen min! Kan jeg få låne din i natt? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hmm.. Du går og setter deg ved siden av ei hot babe, Så sier du "OooOo, hva slags stoff er dette?" mens du stryker henne på låret (Ja, jeg er trøtt og kjeder meg) Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg kom engang med denne sjekkereplikken på en fyllafest: Jeg gikk bort til ei jente, tok en slurk av ølen hennes, og utbrøt "Ka gjør ei pen jenta som dæ med en stygg øl som det her?" Funka jævla dårlig. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Egenkomponert: Unskyld, Jeg har ny kameramobil og har begynt å samle på bilde av vakre jenter. Så om du bare kunne gått litt til siden så jeg kunne fått bilde av sjønnheten bak deg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 "You had me at Hello World" Jeg smelta helt for den! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmm Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Hei, jeg heter Chris, hvordan liker du meg så langt? Endret 7. september 2006 av chris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå