krizkriz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Du går opp til ei jente, ser henne dypt inn i øyene, og om situasjonen tillater det, stryk henne litt i håret. Også drar du ned buksene dine. Haha! Funker hvergang! Var en mongloid person på skolen for et par år siden her som dro av seg buksene og løp etter ei jente Om det funka, det vet jeg ikke... Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Her er en bra sjekketriks som funker 100% på alle damer. Selv om du er stygg som juling og går med tykke briller og masse kviser og lang nesehår som stikker ut: Du kjører forbi en jente som du liker og stopper opp ved siden av henne og later som om du spør om veien.... Du sier Hei! Vet du hvor slankekurset holder til?! Hun sier Ja... Du går den veien bla bla bla bla bla... Når hun er ferdig med å forklarer veien sier du: Du sier Så bra du vet hvor slankekurset er! Du burde ta en tur dit! Så ler du ondskapsfull "Muhahahah" & kjører videre "Vroom! Vrooom!" ... Den beste sjekketriksen ever er la være å sjekke opp damer. Det er patetisk og det er ut..! Det som er inn, er å la damer sjekke deg opp, da er du rå. Endret 31. august 2005 av -Dreamer- Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 *kom igjen. La oss kline. Jeg har trent tungekyss med bikkja i hele dag* Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 *kom igjen. La oss kline. Jeg har trent tungekyss med bikkja i hele dag* uff... du fikk meg til å le (første gang i dag?) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 "hei, jeg kom her. Har mista teddybjørnen min og alt! kan ikke du være min i natt?" Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 AUUUUU.. Søren a! Herregud a kvinne. Skrubbet kneet mitt skikkelig nå, baaare fordi jeg falt for deg *Smile sjenert og knekke fingre* Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 *kom igjen. La oss kline. Jeg har trent tungekyss med bikkja i hele dag* uff... du fikk meg til å le (første gang i dag?) Haha, dagens :!: Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 AUUUUU.. Søren a! Herregud a kvinne. Skrubbet kneet mitt skikkelig nå, baaare fordi jeg falt for deg *Smile sjenert og knekke fingre* hehe den var ikke så dumm går vel ann å kjøre som i 1 første klasse: gå bort til ei jente du syns er fin og si"hei, skal vi være kjærester?" Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 En som faktisk funker(hvertfall for å få seg venner ): Hei jeg er ..., er vi venner nå? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kongekommentar fra Jokke i Pondus. (Uprøvd) Du er støvete! Skal jeg feie over deg? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 AUUUUU.. Søren a! Herregud a kvinne. Skrubbet kneet mitt skikkelig nå, baaare fordi jeg falt for deg *Smile sjenert og knekke fingre* hehe den var ikke så dumm går vel ann å kjøre som i 1 første klasse: gå bort til ei jente du syns er fin og si"hei, skal vi være kjærester?" heh, vi har en helt guttegal jente her på grunnskolen, var kjæreste med meg en uke i 1.klasse, så fortsetter det i 2.klasse med en eller annen 1.klassing. i 4.klasse treffer hun på en 2.klassing, så i 5.klasse en ny fyr, de slo opp (tårer var involvert) på Skolediscoen, nå har hun funnet den 2.klassingen igjen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 AUUUUU.. Søren a! Herregud a kvinne. Skrubbet kneet mitt skikkelig nå, baaare fordi jeg falt for deg *Smile sjenert og knekke fingre* hehe den var ikke så dumm går vel ann å kjøre som i 1 første klasse: gå bort til ei jente du syns er fin og si"hei, skal vi være kjærester?" heh, vi har en helt guttegal jente her på grunnskolen, var kjæreste med meg en uke i 1.klasse, så fortsetter det i 2.klasse med en eller annen 1.klassing. i 4.klasse treffer hun på en 2.klassing, så i 5.klasse en ny fyr, de slo opp (tårer var involvert) på Skolediscoen, nå har hun funnet den 2.klassingen igjen. 2klassing?+ hvor gammel er hun da?? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 AUUUUU.. Søren a! Herregud a kvinne. Skrubbet kneet mitt skikkelig nå, baaare fordi jeg falt for deg *Smile sjenert og knekke fingre* aaa, den var cute:D Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 AUUUUU.. Søren a! Herregud a kvinne. Skrubbet kneet mitt skikkelig nå, baaare fordi jeg falt for deg *Smile sjenert og knekke fingre* aaa, den var cute:D så du det du prøver og si er at hvis jeg hadde tatt den på deg,så hadde den virka? "æh? hvor mye er klokka?" Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 så du det du prøver og si er at hvis jeg hadde tatt den på deg,så hadde den virka? Eneste jeg prövde ä si var at den var söt:P Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Her har du en femmer, så kan du ringe hjem og si at du sover hos meg i natt. Funker fett Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Denne funker altid! Skyt meg hvis denne ikke funker! "Du? Gjorde det vondt når du falt ned fra himmelen?" Hvis hun ikke forstår den så sier du: "Hva jeg mener? Du er så mye penere/søtere enn en engel!" Bruk litt humor når du sjekker! EDIT (noen flere): - Fisker du? (skal vist funke bra, fikk terningskast 6 på NRK) - Drikk mye begge 2, dans. Å da er hun din! (til at hun blir edru) *PAAAAANG!* Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 "Du kan få se på min, hvis jeg får se på din!!" Eller bare stå og se på jenta i ett kvarter med dette uttrykket og hun er din: hAEHAe, den funker faktisk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du svetter lite til å være så feit! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du svetter lite til å være så feit! oh-my-fucking god, LOL! :D Det var dagens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå