Gå til innhold

Morsomme sjekketriks som slår godt ann!


DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

«Hvis du hadde vært en potetsekk...

...ville du vært verdens deiligste potetsekk.»

 

«Du svetter forresten ganske lite til å være så feit! Så... Vil du ligge med meg?»

 

«Hvis skjønnhet kommer innenfra... Da er du vrengt!»

 

«Du ser fantasifull ut... Vil du være med på et lite eventyr?»

 

«Unnskyld? Har jeg drukket for mye, eller er du virkelig så pen?»

 

«Har du alltid vært så pen, eller har du øvd?»

Lenke til kommentar
Heeey, jeg håper du har forsikring... for du har nettopp laget en en bulk i boksa mi ;)

Håper du har full kasko, for du har nettopp laget en diger bulk i buksen min.

 

^^

 

ja... det er vel den orginale... men jeg har erfart at noen kvinnfolk ikke vet hva full kasko er... (tro det eller ei) så da ser de bare dumt på meg :roll:

Lenke til kommentar
Heeey, jeg håper du har forsikring... for du har nettopp laget en en bulk i boksa mi ;)

Håper du har full kasko, for du har nettopp laget en diger bulk i buksen min.

 

^^

 

ja... det er vel den orginale... men jeg har erfart at noen kvinnfolk ikke vet hva full kasko er... (tro det eller ei) så da ser de bare dumt på meg :roll:

Så.. Ehh... Hva er kasko? :blush:

Lenke til kommentar
Heeey, jeg håper du har forsikring... for du har nettopp laget en en bulk i boksa mi ;)

Håper du har full kasko, for du har nettopp laget en diger bulk i buksen min.

 

^^

 

ja... det er vel den orginale... men jeg har erfart at noen kvinnfolk ikke vet hva full kasko er... (tro det eller ei) så da ser de bare dumt på meg :roll:

Så.. Ehh... Hva er kasko? :blush:

hehe ;)

 

Det er forsikring du kan ha på bla. en bil, som betyr att om du kræsjer (og det er din egen feil) så får du ny/tilsvarende bil.

Lenke til kommentar

 

 

ja... det er vel den orginale... men jeg har erfart at noen kvinnfolk ikke vet hva full kasko er... (tro det eller ei) så da ser de bare dumt på meg  :roll:

Kanskje de bare så dumt på deg fordi de syntes det var et dårlig sjekketriks? :p:D

Hmpfr! No way!

He he :D

 

Til og med jeg vet hva kasko er ;)

Lenke til kommentar

 

 

ja... det er vel den orginale... men jeg har erfart at noen kvinnfolk ikke vet hva full kasko er... (tro det eller ei) så da ser de bare dumt på meg  :roll:

Kanskje de bare så dumt på deg fordi de syntes det var et dårlig sjekketriks? :p:D

Hmpfr! No way!

He he :D

 

Til og med jeg vet hva kasko er ;)

Jeg også. ;)

Lenke til kommentar

Og da ble denne tråden plutselig mye kortere.

 

Jeg har en mistanke om at mange av de som kommer med de dummeste forslagene ikke er gamle nok til å prøve dem ut ennå.

 

Morsomt og pubertilt er ikke synonyme begreper, og folk kan godt merke seg at emnetittelen ber om sjekketriks som sitat "slår godt ann!". Det betyr at dere kan spare dere de som i beste fall ville medføre et blått øye. (For ikke å snakke om moderators hårde hånd.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

En som faktisk funker utrolig bra er:

Hvis du snakker med ei på msn og hu spørr hva du driver med svarer du bare; snakker med ei [Alle adjektivene du finner]....

Det er jo selvsagt hu du snakker om så du kan avsløre dette etterhvert når hu lurer på hvem det er....

Småflørtete men samtidig ikke over kanten til tåpelig

Lenke til kommentar
- "Hei. Skal jeg fortelle deg et morsomt sjekketriks som egentlig ikke funker så bra?"

Du har postet det en gang før og det forsvant i moderators søplekurv. Hva forteller det deg om sjansen til at det ville overleve denne gangen?

 

Geir :)

Hvorfor fjernet du det innlegget? Jeg syntes det var ett bra, eller nogenlunde bra sjekketriks. Det kan løse opp stemningen mellom deg og den utkårede og skape rom for videre samtale.

 

Husk at det er ikke bare dine meninger som gjelder om hva som er gode sjekketriks og ikke. ;)

Lenke til kommentar

Det kan du spørre meg om på PM, der hører diskusjoner om moderators avgjørelse hjemme.

 

Jeg bryr meg ikke om hva som er gode sjekketriks eller ikke, det finner dere tidsnok ut av selv. Moderators ansvar i denne sammenheng er hva som er i samsvar med retningslinjene og forumstyrets ønsker for hvordan forumet skal fungere. Jeg regner med at de fleste ser forskjellen.

 

Hvis ikke: Bruk PM, som sagt. :thumbup:

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...