Flexo Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Roses are red,violets are blue. All my base, are belong to you. Kom med noen flere a! Har latterkrampe :!: Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 *falle på bakken* oi dæven, jeg falt nettopp for deg.. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 "Du er like vakker som en fjellbekk i paradis, kan jeg få gyte i deg?" om den der fungerer vet jeg ikke, men morsom er den Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 HAHA! *le seg i hjel* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 "De sier at i kvinnens bukser lurer et farlig helvete, men i buksa mi akkurat nå lurer det en liten jævel som vil hjem!" Lenke til kommentar
Zederics Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg bare lytter til damene Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er vel strengt tatt ikke det man kan regne som morsomt. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) og så har man jo den klassiske som blir tullet litt med heromkring: "hææælo du e fin ska vi klin!" Endret 21. august 2005 av ViPeR Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 - "Heihei Frøken, du se her, dette er den nye klokken min." - "Å ja vel ja" - "Det er masse nye funksjoner på den, den kan blant annet fortelle meg at du ikke har undertøy på deg." - "Det stemmer nok ikke, for jeg har nok det" - "Å ja det glemte jeg, den går vist en time for fort" Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hahaahha...genial den der chris ellers så har vi jo: "Hei! Har ikke vi gått på forskjellig skole sammen a? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Den var bra, Chris Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Venninne fortalte meg denne: Gå bort til ei jente, og fortell at du har magiske hender. Hun er like "hæ?", og du fortsetter med at du kan ta henne på puppene uten at hun merker det. Hun blir noe sånn som "yeah, sikkert". Du er skråsikker, og vil vedde, og tar opp en tier eller tjuer, og sier at du vedder på at du klarer det. Så klår du som faen, og når hun påpeker at hun faktisk merker det, sier du at du må ha en dårlig dag, smiler, og sier at hun iaff vant en tier. It's a win-win situation Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Lurer på hvilken jente som blir med på det veddemålet. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Heeey, jeg håper du har forsikring... for du har nettopp laget en en bulk i boksa mi Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Heeey, jeg håper du har forsikring... for du har nettopp laget en en bulk i boksa mi Håper du har full kasko, for du har nettopp laget en diger bulk i buksen min. ^^ Anyways; mitt beste sjekketriks er: Hei, jeg heter Lars. Lyst å pule? Funker ganske ofte. Lenke til kommentar
Dj Laffen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 " Hei, Du ligner på Jan Teigen " Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Kom med morsomme sjekketriks da, som slår godt ann. Det gjør ikke den siste Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Når du skal sjekke dame må det ikke bli for tåpelig. Da blkir du bare sett rart på... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Og hvor fulle var vi da? Vi var selvfølgelig edru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå