Knipsy Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) -Er det bare meg eller har du spillt i en reklame for intimsåpe? Edit: en til -Du ligner på en lærer jeg kjenner, han har et søtt smil som deg Endret 18. august 2005 av Knipsy Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Håper du har full kasko bejbij, for du har nemlig laga bulk i boksa mi... Blir du med hjem på puling og pizza? Hvis ja: fint nok Hvis nei: liker du ikke pizza? DEN ER MIN! Howyadoin`.....funker alltid.... Pleier du å ligge på magen når du sover? -nei? Kan jeg ? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 KnipsySkal vi kline eller? Han mener det funker, noen andre enige? Funker viss man er drita! Jenter har tatt den på meg. Og har prøvd det på jenter. Men dette er ikke en godt sjekketriks... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) I bring you all: The bfisk way of doing Stuff 1. Kjøp en slik: . 2. Pakk ut. 3. Gå på byen 4. Drikk. 5. Bruk synet til å luke vekk de værste frøa. Hvis ingen jenter er pene, gå tilbake til 4. 6. Sett deg ned ved siden av en pen jente og legg anda i fanget hennes. 7. Når hun lurer på hva i helvete du holder på med, svarer du at "jeg legger an(d) på deg, vel" 8. Hvis hun syns det er teit, gå tilbake til 4. Hun er en drittfitte uten humor, og ingenting å samle på. Hvis hun ler, gå videre. 9. Bruk den nyvunne tillitten til å spandere mer drikke på jenta. Vann kvalifiserer ikke. La kjemien reagere. 10. Cash the prize. Endret 18. august 2005 av bfisk Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Vil du være soveposen min? Vil du være blyanspissern min? Hvis du hadde vert en burger hadde du vert mac deilig. Gjorde det vondt eller? bla bla bla. Hva da? Extreem makover Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 bfisk vinner... den var rå og skal absolutt utprøves. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 bfisk. Må prøves hehe lol Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Må sette en stemme på bfisk ja. Noen som veit om et sted man kan kjøpe badeand? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kanke noen gi oss en liten rapport på hvordan bfisk prosjektet gikk? Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Virkelig gode triks med mulighet til å redde seg selv om de slår feil: Gå bort til en dame og mumle: "Får jeg fitte her?" Hvis hun svarer ja er jo alt i boks, men om hun sier: "HVA SA DU!?!??!??" Svarer du elegant: "Jeg sa, Får jeg sitte her?" og du er reddet uten å ødelegge ryktet. Enda bedre: Du kommer i prat med en søt jente, og utbryter: "Masturberer du?" Som i stad, denne kan jo slå veldig godt an, men om hun blir fra seg og sint sier du: "Jeg sa, Hva studerer du?" Og du er igjen reddet fra å bli kjent som byens billigste dreng. Om hun skjønner hele opplegget er dere jo uansett på god glid og har fått igang en latterfull prat. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 "Du ser akkurat ut som meg da jeg var jente" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 En kompis fyrte denne av kun på tull. "hvis du hadde vært ei hore så hadde jeg kjøpt deg" Hun svarte kontant med "Hvis jeg hadde vært ei hore så hadde ikke du hatt råd til meg drengen" Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ja dere snakker så dere tror det sjæl... Men den med anda må prøves... passe absurd måte å komme i kontakt med noen på. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Virkelig gode triks med mulighet til å redde seg selv om de slår feil: Gå bort til en dame og mumle: "Får jeg fitte her?" Hvis hun svarer ja er jo alt i boks, men om hun sier: "HVA SA DU!?!??!??" Svarer du elegant: "Jeg sa, Får jeg sitte her?" og du er reddet uten å ødelegge ryktet. Enda bedre: Du kommer i prat med en søt jente, og utbryter: "Masturberer du?" Som i stad, denne kan jo slå veldig godt an, men om hun blir fra seg og sint sier du: "Jeg sa, Hva studerer du?" Og du er igjen reddet fra å bli kjent som byens billigste dreng. Om hun skjønner hele opplegget er dere jo uansett på god glid og har fått igang en latterfull prat. :!: Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gjør som Garreth på "the office" Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Virkelig gode triks med mulighet til å redde seg selv om de slår feil: Gå bort til en dame og mumle: "Får jeg fitte her?" Hvis hun svarer ja er jo alt i boks, men om hun sier: "HVA SA DU!?!??!??" Svarer du elegant: "Jeg sa, Får jeg sitte her?" og du er reddet uten å ødelegge ryktet. Enda bedre: Du kommer i prat med en søt jente, og utbryter: "Masturberer du?" Som i stad, denne kan jo slå veldig godt an, men om hun blir fra seg og sint sier du: "Jeg sa, Hva studerer du?" Og du er igjen reddet fra å bli kjent som byens billigste dreng. Om hun skjønner hele opplegget er dere jo uansett på god glid og har fått igang en latterfull prat. har noen testet? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gjør som Garreth på "the office" Hvilket var? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Lurer på hva Garreth på the office gjør... Men badeanda må prøves. Og "Øynene dine har samme farge som porschen min" ! eller du kan skrive "SAMTALEEMNE" på hånden din og sørge for at hun ser det. "hva er det?" "det er et samtaleemne", så er dere igang. dette er min favoritt; den har faktisk funka en gang "Hello, I am new to this country and I really need a fuck" Touchè (ja, jeg fant den på selv, ja den suger, ja den funka, ja noen jenter er billige) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) "Du kan få se på min, hvis jeg får se på din!!" Eller bare stå og se på jenta i ett kvarter med dette uttrykket og hun er din: Endret 19. august 2005 av Alderon Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 "Kan jeg voltmodde deg?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå