DeathSin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 så hele Thos who Hunt Elfs, Elfen Lied, Hellsing, Hellsing OVA, Blood+ og Blood+ Move i strk på Anime Lan Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har hatt flere dager med rundt 20-30 episoder i strekk. Dette da i feriene. Ellers ser jeg når jeg har tid dvs. ca 1-2 eps pr. dag (så lenge jeg har noe å se da ) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror rekorden er på rundt 30 episoder. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Var vel når jeg så FMA at jeg satt i rundt 10 timer hver dag, hellsing så jeg hvertfall i strekk, ikke at den er så lang. så hele Thos who Hunt Elfs, Elfen Lied, Hellsing, Hellsing OVA, Blood+ og Blood+ Move i strk på Anime Lan Anime Lan, kunne du ikke like godt bare blitt hjemme og sett dem? Så slipper du prating og kan pause når du vil.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Anime Lan, kunne du ikke like godt bare blitt hjemme og sett dem? Så slipper du prating og kan pause når du vil.. 1+ Lenke til kommentar
storape Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg var hjemme fra skolen i 3 dager. så jeg så episode 1 til 35 av Bleach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå