Isindil Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg ser en hel del anime, men har egentlig aldri likt å se veldig mange episoder etter hverandre. Sånn er det vel med alt, spiller noen timer, får lyst til å gjøre noe annet, ser anime noen timer, får lyst til å gjøre noe annet, ser en film, leser litt, spiller litt DS, tar en runde Unreal 3 osv. Blir veldig sjelden mye sammenhengende av samme ting, så "rekorden" min er på 4-5 episoder Welcome to the N.H.K. Death Note viste seg å være ganske fengende, så jeg endte opp med å se episode 13-33 i strekk. Altså 20 episoder sammenhengende. Resten gikk på dagen før og etter. Lenke til kommentar
Frikko Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 trur det meste jeg har sett i et kjør er rundt 80 episoder av Naruto. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 trur det meste jeg har sett i et kjør er rundt 80 episoder av Naruto. Skjedde ikke. Du så ikke seriøst 30 timer sammenhengende anime? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen liker å skade seg selv. Normalen er å kutte litt i håndleddet, men 30 timer med Naruto burde gi den samme effekten. Lenke til kommentar
Danniboy1234 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Joda, tok vel en 60-70 episoder av one piece i strekk i sommerferien. Men er bare da jeg har tid til så lange marathons men finner jeg en god anime så blir det fort en 10 timer i strekk med anime 8-| Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ofte handler det om hva hjernen psykisk og fysisk makter. Noen tåler visst å sitte døgnet rundt forran PC-skjermen, men det er ikke noe sunt av den grunn. Lenke til kommentar
Frikko Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 trur det meste jeg har sett i et kjør er rundt 80 episoder av Naruto. Skjedde ikke. Du så ikke seriøst 30 timer sammenhengende anime? jo, gjorde faktsik det, var en sommerferie jeg ikke hadde så veldig mye å gjøre for å si det sånn. ble litt vel hekta på serien så klarte ikke å stoppe før jeg møtte skaffe flere episoder. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Så hele sesong 1 av HIgurashi no naku koro ni på en dag. (Hadde 30min pause til middag) Dette var første gang jeg så serien, så jeg var rimelig ødelagt da jeg la meg 26 episoder usammenhangende frustrasjon Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hahaa, hele Higurashi på én dag, din sjølvsadist Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Er redd det lengste eg har sett er heile Elfen Lied på ein dag. Det er jo berre 13 episodar. Men det var koseleg. Endret 22. januar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 13 episoder. Koselig, faktisk Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Så alle Naruto fillerene på 2 timer . Endret 22. januar 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Så alle Naruto fillerene på 2 timer . ..åssens daXD? hos meg: hm... death note sesong 1, hm... har sikkert sett mer... jo, last exile! eller nei, der tok jeg noen pauser, men i allefall, death note sesong 1 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Lett nok. I løpet av 2 lange og forferdelige timer innså Bruktbilen at Narutofillersene var bæsj, og så seg ferdig med dem. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tja... Hele Hunter X Hunter den originale på en gang.. Som er på 62 episoder.. xD Lenke til kommentar
Amento Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Et naruto episode 1-200 maraton hadde vært epic... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Et naruto episode 1-200 maraton hadde vært epic... Rettelse: Naruto episode 1-135 hadde vært epic. 136 starter fillerne. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tja... Hele Hunter X Hunter den originale på en gang.. Som er på 62 episoder.. xD Jeg har sett flere serier ferdig etter hverandre tilsvarende over et døgn men hele hunter x hunter hadde jeg aldri orket ... respekt Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Tja... Hele Hunter X Hunter den originale på en gang.. Som er på 62 episoder.. xD Jeg har sett flere serier ferdig etter hverandre tilsvarende over et døgn men hele hunter x hunter hadde jeg aldri orket ... respekt Hehehe. ^^ Vel, kan vel si at jeg også har sett en del serier etter hverandre. Så for ikke så lenge siden Chobits, Utawarerumono, DearS, Bleach 1-42, Naruto 1-55, og hele Berserk serien etter hverandre. Ble mye soving etter det, ja.. xD ~Edit~ Et Naruto eller Anime maraton ville vært digg, spesielt hvis det var mange som deltok. Hele 136 episodene av Naruto, 186 av Bleach, og hele Full Metal Panic! og Alchemist ville vært fett.. xD Endret 15. oktober 2008 av Yakamaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå