Jlona Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 jeg så akkurat 35 episoder av Bleach. avhenging? ikke jeg nei Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hmm... Husker jeg så hele Elfen Lied en dag, Gilgamesh en annen dag, daggen etter der var det Cowboy Bebop dagen etter der igjen () var det Kuri Kuri Anime-Uke Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg og en kompis så Naruto fra 01:00 til 15:00 ;p Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 har en kammerat som så hele naruto i et strek på et data-party...tror det var en 110 til 120 episoder da så sov han i en dag Det blir... 38 timer og 20 min!! Tror deg ikke. Han kan ikke ha hatt noe glede ut av de siste 80 da iallefall. Og det er vel det som er hele pointet med anime..? seriøst jeg kødder ikke her. om noen har hvert på Midgard dataparty i svelvik, så kan dere spørre hvem som helst om det. karen kan sikkert mer om naruto enn det dere kan om data. det gikk f*en meg i et strekk med naruto. tenkte jeg skulle slenge ut et bilde av hendelsen med risikerer å bli drept om jeg gjør det. 4697641[/snapback] tviler forsatt noe j*vli.. vis du først skal juge så gjør det rimeligt a.. anyways tror jeg har rundt 30-40 episoder i strekk med små spy pauser 3 til 5 ganger... ekke mye annet å gjøre enn å ligge i senga å se på anime når du har omgangsjuken.. var vel av Naruto vis jeg husker riktig elr så var det bleach.. god stund sia Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 oppi 50 tallet, husker ikke hva, tror det var to serier. En dag jeg hadde lite å gjøre. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hm, jeg husker jeg så de første 78 episodene av Naruto i løpet av en helg. Genial serie før 135, for å si det slik. Lenke til kommentar
rallrull Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Sett alle 27 ep av love hina og de tre første love hina again episodene, og en annen dag så jeg 13 dragonball z ep. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så Naruto fra klokken 9 om morgenen til klokken 23 om kvelden, det blir vel 14 timer. Var i den perioden av livet mitt hvor jeg ikke gjorde annet enn å se på anime det ^^ Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 har vel prestert å se alle episodene av fma på ei uke pluss minus... Man blir litt sugd inn i storyen Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Mye kjekkere og se alt sammenhengende en med store mellomrom mellom hver eposode. Lenke til kommentar
enl Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Mye kjekkere og se alt sammenhengende en med store mellomrom mellom hver eposode. 9107579[/snapback] Jepp, finner jeg noe jeg virkelig liker, kan det bli en god del epsioder om gangen ja Vet ikke hva som er rekorden min, men jeg har hvertfall sett 26 episoder, eller en sesong i strekk. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 tja, det må være bleach. Jeg oppdaget bleach sent på fredagen, så bestemte jeg meg at jeg heller begynte på lørdagen. Så, så jeg på bleach fra når jeg våknet: 11:39, begynte rundt 12:00 og sluttet på søndagen kl 10 på kvelden;p husker ikke hvor mange episoder det var, men det må har vært noen par. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har sett en sesong av 24 sånn som det er ment å ses.. På et døgn:p Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det meste jeg å en kompis har klart er nok 15 episoder av Tengen Toppa Gurren Lagann. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Man får skikkelig vondt i rævva av å se på anime, jeg skjønner ikke hvorfor altså... Av den grunn har jeg ikke sett mer enn 15-16 episoder i strekk Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette med flere animeepisoder i strekk har bare avtatt mer og mer gjennom tiden for meg. Nesten litt trist, skulle gjerne tatt et helvettes maraton en eller annen gang; hvis skjebnen vil det. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg ser en hel del anime, men har egentlig aldri likt å se veldig mange episoder etter hverandre. Sånn er det vel med alt, spiller noen timer, får lyst til å gjøre noe annet, ser anime noen timer, får lyst til å gjøre noe annet, ser en film, leser litt, spiller litt DS, tar en runde Unreal 3 osv. Blir veldig sjelden mye sammenhengende av samme ting, så "rekorden" min er på 4-5 episoder Welcome to the N.H.K. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) tror det jeg har sittet lengst med er.... Mobile Suit Gundam. 3 orginale filmene Zeta - serie ZZ - serie Char's Counter attack - minifilm 0080 War in the pocket - mini serie F91 - film 0083 Stardust memorys - mini serie Victory - serie Wing - serie [Kanskje den beste serien] the 08th MS team - mini serie X - serie Wing Endless waltz - film G-Saviour - Live action film Evolve - filmer som vises på museumet til Bandai Seed - serie MS IGLOO - miniepisoder Dette så jeg for 1-2 år siden, 2-3 uker i strekk (var arbeids ledig da ), har siden sett: 3 remake av orginale 3 første filmene, fra ett anet perspektiv. Seed Destiny - serie Seed Stargazer - mini serie og preview på "Mobile Suit Gundam - 00" serien som nå er i gang. ja, jeg liker Gundam. WikionGundam: http://en.wikipedia.org/wiki/Gundam Endret 31. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Rekorden min er vel på 32 episoder på en dag tror jeg Så litt av hvert, men tror det var mest One Piece! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå