NgZ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 FMA er jo genialt! Begynte å se serien, og tror det var 34 episoder på en dag, før jeg visste ordet av det... Noen som vet om det er kommet mer enn de 51 episodene jeg vet om? Lenke til kommentar
akan Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) det er en film som er veldig god og som avslutter serien the conqueror of shambala Endret 29. november 2006 av akan Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Skal lastes ned! *kremt* Kjøpes fra ett eller annet sted... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ha ha, seff! ALLE her i forumet kjøper jo :!: Anime for alle penga; for ikke å snakke om Naruto- og Bleach-fillers, verdt hver eneste øre Endret 1. desember 2006 av Motoko Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva gjør man ikke for å unngå kjeft av våre kjære mods? Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Må si at i går og i natt ble det sett en ganske god dose med anime satt til kl 4 i natt og så eureka 7 Kongeserie altså! Kan noen anbefale noen flere vakre serier som den? Den minner litt om D.N.Angel, Gundam Seed, Elfen Lied og FMA i vakkerhet Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Meste jeg har sett er ca 35 episoder av FMA. Ble bare Vanskeliger å vanskeliger å stoppe, men til slutt måtte jeg på skolen Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva gjør man ikke for å unngå kjeft av våre kjære mods? 7402879[/snapback] Nettopp det, de er noen skikkelige thightasser Uansett, legger merke til at det er flust av "Full Metal"-serier, men FMA er best? Er disse i det hele tatt relatert til hverandre? Ser man den ene, børr man se den andre... i en spesifikk rekkefølge? ... ?! Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Full metal Alchemist og Full metal Panic er vel de to seriene jeg vet om med Full metal i de to har absolutt ingenting med hverandre å gjøre Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Likte Full Metal Alchemist veldig godt. Er det noen som har tips til en serie som, ligner i fortellermåte/stiluttrykk? Må jo ha noe å slappe av nmed i jula... Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Les posten min 4 opp lurer på det samme, men det står en del der i mye samme sjanger. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ja, jeg har hørt at Elfen Lied skal være bra.... Får prøve noen episoder av forskjeliige serier.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bare så det er sagt, Elfen Lied har ein pangstart av dimensjoner. Vil du ikkje ha meir etter å ha sett den, så er noe seriøst gale:P Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Elfel Lied er en av de vakreste seriene jeg vet om og mangaen er faktisk enno vakrere, selv om den ikke er ferdig enno ^^ Det eneste som jeg kanskje synes er vakrere må være Eureka 7. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 AAAAAH, MÅ SE EUREKA 7 NÅ! *Kremt* det tar så lang tid å "kjøpe" serien :!: Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Så rundt 13 timer One piece på 3-4 dager. ikke veldig mye kanskje, men. Ikke i forhold til noen andre her. Og i alle fall ikke i forhold til hvor my WoW-folk kan spille (30 timer på en helg ER mye?). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 For min del blir det sjeldent tid til meir enn max 2 timer i strekk med anime pga. jobbinga. I periodene eg ikkje jobbet kunne det gå unna da. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 *Snart juleferie * Om det ikke blir ALT for mye festing osv., da... Lenke til kommentar
akan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg tar min siste eksamen på fredag og da blir det juleferie i en måned :!: så må skaffe meg mye anime så jeg har noe å gjøre på Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Uff, har ikke mattetentamen før den 17 Masse anime derfra til jul, etter jul er jeg "dessvererre" opptatt meg GeOW og Wii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå