Plomma2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Så de 6 første episodene av Naruto i strekk. Det var også de eneste episodene av Naruto jeg har sett. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er syk, har sett 20eps av FMP i strekk nå. Lenke til kommentar
akan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Men så er FMP genialt da :!: går ikke å legge fra seg en slik serie har du begynt på FMP fumoffu da? det er bare det beste altså :!: Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Njet, har enda 4 eps igjen på FMP, burde jeg se FMP fumoffu før jeg ser FMP The Secound Raid ? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Tror second raid kommer før fumoffu, men det er egentlig ikke noen reell tidslinje i serien, så du kan se dem som du vil Lenke til kommentar
akan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 sedond raid kommer ETTER fumoffuen... men det er en sidestorry da så har som Mads-b sa ikke så veldig mye å si : ) second raid var vel ferdig en måned etter at eg begynte å se på anime så det er vel 1 år siden no ^^ Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Skal vi se, det var vel for litt over et år siden. Hadde akkurat lastet ned hele Gungrave, og satte meg til rette for litt god anime. Jeg ble helt hekta allerede fra starten. Så jeg så like greit alle 26 episodene i et strekk. Trenger vel kanskje ikke nevne det, men serien anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Shanni Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg lurer på hva folket her på forumet har i rekord når det gjelder flest anime episoder i strekk. Dan mener jeg EN serie om gangen. Ikke assortert anime. Jeg sprengte den gamle rekorden i dag. 21 Hunter x Hunter eps. Jeg bare MÅTTE se hvordan kampen mot Bomber/Hisoka/Treningen endte . Slik en guffen følelse når jeg hadde sett den siste episoden.. 4695170[/snapback] Jeg og en veninne så de første 64 episodene av Bleach i løpet av en helg. Husker ikke hvor mange episoder vi tok etter hverandre, men det ble ikke mange pausene. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg så anime i tre dager i strekk, Bleach. Spiste og sov var alt som var pausene. Så veldig mange episoder, men er ikke sikker på hvor mange Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg så 40 Narutoepisoder en helg for to år siden. Det var ved siden av at jeg var i bakken. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Husker en kompis av meg en gang, var borte en dag fra skolen. Neste dag kom han rett bort til meg og sa: "Jeg så 13 timer med One Piece i går". Satan, den gutten så ut som om han akkurat hadde røyka sokka sine. Blodsprengte øyne, og kiwiposer under øynene. 13 timer med 25 min lange episoder blir sånn cirka 31 episoder. Kort sagt en god dose anime. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tja... 30 episoder Naruto på sitt mest spennende går lett som en plett det Har aldri hatt noe personlig maraton, for det må den fordømte 32" flatskjermen med VGA inngang som jeg har bestilt se å komme Kommer godsaken tenker jeg jeg må ordne mitt første animemaraton i juleferien eller noe slikt. Står mellom Bleach og Full Metal Alchymist Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) .....Full Metal Alchemist 7374142[/snapback] EDIT: Var faktisk begynte på 3-4 FMA episoder for lenge sia..men datt ut pga. jobb hehe. Er begynt på Ai Yori Aoshi atm. Meget koselig serie Endret 28. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 har blitt få anime maraton i det siste eksamen nærmer seg og er ikke så mye fritid da vettu : / holder på med litt InuYasha da, er en halvgod serie men grei nok underholdning. Gleder meg til eksamen er over den 8.desember Da har eg Ghost in the Shell SAC, chobits, Konjiki no Gash Bell! og Eureka seven som ligger og venter på meg Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 .....Full Metal Alchemist 7374142[/snapback] EDIT: Var faktisk begynte på 3-4 FMA episoder for lenge sia..men datt ut pga. jobb hehe. Er begynt på Ai Yori Aoshi atm. Meget koselig serie 7374281[/snapback] Jeg viste det! Det var en slik dum anime nerd som påstod nettopp det jeg skrev. Jeg bare viste at det var feil. Artig å få rettelse av deg da Mala, har det siste året fulgt med på dette forumet, og deffintivt fått mest repekt for deg Spesielt under Xbox 360 releasen. Har uansett hørt mye bra om FMA (hirr, skulle heller skrevet FMA), serien skal vist innholde veldig engasjerende karakterer, og DET er viktig! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Rekorden er på 14 episoder på en dag, har sett 44 naruto og 8 death note episoder på en uke nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 *Dum anime-nerd føler seg beæret* Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Woaw for en heftig selvironi! Oh my God! Den skinner! Argh, øynene mine *klapper ned laptoppen i krampetrekninger*... Phew, holdt på å bli helt blind der. Kudos ass, slik blendende selvironi krever mot! Men særr! Tror det faktisk var her på forumet får se om jeg finner det. Edit: Ah, misforsto litt. Trodde du refererte til at DU var anime-nerden JEG refererte til (glemte at jeg faktisk skrøt av deg ). Huff så flaut Fortsatt ser jeg du var rimelig selvironisk uansett, respekt på gata... erm, forumet Eller mente du kanskje... ÅÅÅH, jeg klarer ikke denne mystikken, dette lureriet! FOR avansert sosialisering, takler det ikke, UÆÆ *hodet eksploderer*! R.I.P Motoko-kun ... Du ANER ikke hvor mange ganger jeg måtte redigere dette. Endret 28. november 2006 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Når eg tenker meg om så fikk du kritikk for å ha gjort den samme leifen før ja, men eg tolket det i denne omgang som at eg var den dumme (da sagt på spøk håper eg). Men når eg leser den setningen igjen så ser at eg bare fikk skryt, men dog ligger sjøl ironien på høgt nivå her i gården. Ingen skade gjort Makan til OT da Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Skrytet var sant ja, helt særiøst. Mimrer fortsatt om de kloke ordene under den hysteriske tiden når alle Xboxene var utsolgt eller overpriset. Endte opp med at vi kjøpte fra samme stedet, Lefdal.com? Core for 2.000 spenn? Ja? Kun dager etterpå var prisen opp i 2.300 kroner. For en hver kynisk moderator så er jo dette OT, men graver du litt dypere i det så ser du at dette er et merke på hvor stor skaden av overtitting på gale animer faktisk er. Hodene våre er helt herpa. Hvis det var et sted det gikk galt så var det hvor hodet mitt ekspoderte, he he. ... "Kritikk for å ha gjort den samme leifen før"? Endret 28. november 2006 av Motoko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå