Gå til innhold

Flest anime eps i strekk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se, det var vel for litt over et år siden. Hadde akkurat lastet ned hele Gungrave, og satte meg til rette for litt god anime. Jeg ble helt hekta allerede fra starten. Så jeg så like greit alle 26 episodene i et strekk.

Trenger vel kanskje ikke nevne det, men serien anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva folket her på forumet har i rekord når det gjelder flest anime episoder i strekk. Dan mener jeg EN serie om gangen. Ikke assortert anime. Jeg sprengte den gamle rekorden i dag. 21 Hunter x Hunter eps. Jeg bare MÅTTE se hvordan kampen mot  Bomber/Hisoka/Treningen endte  :roll: . Slik en guffen følelse når jeg hadde sett den siste episoden.. :dontgetit:

4695170[/snapback]

Jeg og en veninne så de første 64 episodene av Bleach i løpet av en helg.

Husker ikke hvor mange episoder vi tok etter hverandre, men det ble ikke mange pausene.

Lenke til kommentar

Husker en kompis av meg en gang, var borte en dag fra skolen. Neste dag kom han rett bort til meg og sa: "Jeg så 13 timer med One Piece i går".

Satan, den gutten så ut som om han akkurat hadde røyka sokka sine. Blodsprengte øyne, og kiwiposer under øynene. 13 timer med 25 min lange episoder blir sånn cirka 31 episoder. Kort sagt en god dose anime.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja... 30 episoder Naruto på sitt mest spennende går lett som en plett det :)

Har aldri hatt noe personlig maraton, for det må den fordømte 32" flatskjermen med VGA inngang som jeg har bestilt se å komme :nei:

Kommer godsaken tenker jeg jeg må ordne mitt første animemaraton i juleferien eller noe slikt. Står mellom Bleach og Full Metal Alchymist :hmm:

Lenke til kommentar

har blitt få anime maraton i det siste :( eksamen nærmer seg og er ikke så mye fritid da vettu : / holder på med litt InuYasha da, er en halvgod serie men grei nok underholdning. Gleder meg til eksamen er over den 8.desember :D Da har eg Ghost in the Shell SAC, chobits, Konjiki no Gash Bell! og Eureka seven som ligger og venter på meg :dribble:

Lenke til kommentar
.....Full Metal Alchemist :hmm:

7374142[/snapback]

:whistle:

EDIT: Var faktisk begynte på 3-4 FMA episoder for lenge sia..men datt ut pga. jobb hehe. Er begynt på Ai Yori Aoshi atm. Meget koselig serie :wee:

7374281[/snapback]

Jeg viste det! Det var en slik dum anime nerd som påstod nettopp det jeg skrev. Jeg bare viste at det var feil. Artig å få rettelse av deg da Mala, har det siste året fulgt med på dette forumet, og deffintivt fått mest repekt for deg :tease:

Spesielt under Xbox 360 releasen.

Har uansett hørt mye bra om FMA (hirr, skulle heller skrevet FMA), serien skal vist innholde veldig engasjerende karakterer, og DET er viktig!

Lenke til kommentar

Woaw :ohmy: for en heftig selvironi! Oh my God! Den skinner! Argh, øynene mine *klapper ned laptoppen i krampetrekninger*...

Phew, holdt på å bli helt blind der. Kudos ass, slik blendende selvironi krever mot!

Men særr! Tror det faktisk var her på forumet :dontgetit: får se om jeg finner det.

Edit:

Ah, misforsto litt. Trodde du refererte til at DU var anime-nerden JEG refererte til (glemte at jeg faktisk skrøt av deg :whistle: ).

Huff så flaut :p

Fortsatt ser jeg du var rimelig selvironisk uansett, respekt på gata... erm, forumet :ermm:

Eller mente du kanskje... ÅÅÅH, jeg klarer ikke denne mystikken, dette lureriet! FOR avansert sosialisering, takler det ikke, UÆÆ *hodet eksploderer*!

R.I.P Motoko-kun :cry:

...

Du ANER ikke hvor mange ganger jeg måtte redigere dette.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Når eg tenker meg om så fikk du kritikk for å ha gjort den samme leifen før ja, men eg tolket det i denne omgang som at eg var den dumme (da sagt på spøk håper eg). Men når eg leser den setningen igjen så ser at eg bare fikk skryt, men dog ligger sjøl ironien på høgt nivå her i gården. Ingen skade gjort :p

Makan til OT da :omg:

Lenke til kommentar

Skrytet var sant ja, helt særiøst. Mimrer fortsatt om de kloke ordene under den hysteriske tiden når alle Xboxene var utsolgt eller overpriset. Endte opp med at vi kjøpte fra samme stedet, Lefdal.com? Core for 2.000 spenn? Ja? Kun dager etterpå var prisen opp i 2.300 kroner.

For en hver kynisk moderator så er jo dette OT, men graver du litt dypere i det så ser du at dette er et merke på hvor stor skaden av overtitting på gale animer faktisk er. Hodene våre er helt herpa.

Hvis det var et sted det gikk galt så var det hvor hodet mitt ekspoderte, he he.

...

"Kritikk for å ha gjort den samme leifen før"?

:hmm:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...