Corleone Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: mFaFa skrev (2002-08-08 19:32):RivaTuner klarer av en eller annen grunn ikke aa velge noen verdier MELLOM 515mhz og 530mhz paa minnet.. Det er enten eller! :sad: Er det slik med COOLBITS? Altsaa, man kan velge verdier fra 515-530, men naar man trykker apply hopper den til naermeste av 515 eller 530mhz. Prøv nvmax! http://www.nvmax.com Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hums, kjøpte meg det kortet selv jeg men... det lukter litt svidd etter et par timers bruk og ribbene blir glovarme. Dette er uten overklokking! (har derfor ikke turt å overklokke) Har tatt ut modemet som sto i pci slotten ved siden av, og latt den stå åpen, så den får frisk luft derfra... _Må_ jeg putte inn en kabinett vifte? Kjører nemlig et mini-tower p3 500mhz system uten noen kabinett vifter. Uansett, så ville den bare trukket lufta ut av kabinettet, og jeg har åpent kabinett nå allikevel.. Hva i svarte....??? er det noe galt med kortet? Blir så nervøs at jeg skrur av pc'en jeg =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 ribbene ble temmelig varme hos meg også.. se her for løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå