RPA Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Noen her som har turt å lakke skjermkort eller hovedkort eller noe annet ? Finnes det noen slags lakk som GARANTERT ikke er strømførende til dette formålet ? Eneste problemet med å gjøre noe slikt i såfall må være varme fra komponentene utenom prossesorer og sånt. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Jeg ville aldri gjort no slikt........ men har sett noen som har gjort det. Var en kis som spraya hele skjermkortet sitt svart og han dekka til bare selve agp feste som jeg husker. Vet ikke hva han brukte for spray...dessverre :sad: Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 heh.. oveklokking.no har nettopp hatt en artikkel der dei spray lakket et GF2 kort med gummi.. :wink: http://www.overklokking.no/skjermkort/vann...ce2/index3.html Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Jeg får min del har sterkt vurdert og cromme hele min maskin , både utvendig og innvendig... Det måtte vært dødsfet med cromma maskin , tenker jeg Crommer Skjermen min, musa,tastaturet å ... Må bare finne den rette fargenyansen først... But still CROMM it is :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå