oerhört Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du har sannsynligvis hørt om Fahrenheit. Men har du hørt om Omikron: The Nomad Soul? David Cage og gjengen er nemlig gamle ringrever når det gjelder ambisiøs spillutvikling. Les mer Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kan ikke si jeg leste omtalen så nøye (dette er nok ikke et spill for meg), men det gleder meg at dere skriver omtaler om mindre, ukjente spill. Er også glad for at spillets noe høye alder heller ikke skjemmer skribenten. Jeg vet at gamer.no ikke er noen abandonware-side, men omtaler av andre eldre klassikere hadde blitt tatt godt imot, iallefall av meg! Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 "...kjærlighetsbarn mellom Deus Ex og Outcast spinner utviklerne opp en Blade Runner-inspirert framtidsvisjon..." Ok. Først nevner dere to av de desidert beste spillene jeg vet om, og så en av favorittfilmene... i tillegg til David Bowie... Tror jeg skal en tur i butikken, jeg. Lenke til kommentar
Merpa Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Omikron er et kjempespill med det beste lydsporet noensinne i et spill (ihvertfall for en som liker Bowie )). Spillet har helt klart sine svakheter i det at når du skifter "person" mister du alt du har oppspart av penger våpen og "fighting exp". I tillegg er våpnene ekstra dårlig. Men innholdet og stemningen i spillet er veldig bra, ihvertfall når en tenker på at dette spillet er over 5 år gammelt. Endel av musikken til D. Bowie i spillet er veldig undervurdert for oss som liker det eldre han laget. Foresten morsomt at dette spillet fikk oppmerksomhet igjen )) Merpa Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Bare meg som ikke ser karakteren? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Dette er. som du hadde funnet ut om du så etter i overskriften, ikke en omtale. Det er et tilbakeblikk/en feature om et spill som kom for lenge siden. Lenke til kommentar
jebreimo Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er bare glad for at Beyond Good and Evil nevnes. Eneste svakhet det spillet har er at det ikke er lengre enn det er (10-15 timer). Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er bare glad for at Beyond Good and Evil nevnes. Eneste svakhet det spillet har er at det ikke er lengre enn det er (10-15 timer). Vel, det og at soundtracket er så bra at du egentlig bare har lyst til å sitte å høre på det . Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dette er. som du hadde funnet ut om du så etter i overskriften, ikke en omtale. Det er et tilbakeblikk/en feature om et spill som kom for lenge siden. Selvfølgelig. Jeg visste at det var noe galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg