Glipp Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei! SPOILER!! dette er min tredje chara jeg driver med.. en Mo/N (healer/protector/Divine) men nå har jeg komme til stadiet der jeg skal møte "clonen" din i augury rock, men har ikke en sjangs og drepe han med monken min.... jeg har prøvd curses, blood magic og smiting på han.. men uten sukksess (normalt er jeg bare healer. og ikke noe N eller smiting) når vi starter klarer jeg og skade han 5% kanskje... og 10% hvis jeg er heldig.. men når jeg har klart det, er jeg allerede død.. disse fordømrade pilene hannes dreper meg hele tiden!! er det noen der ute med en Mo, som vet hvordan man skal drepe han ? (med rangeren min tok jeg han på 17 sek, mens med monken har jeg ikke sjanse!) -Takk! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er ikke 100% sikker på dette, men du skal bruke healing breeze og symbol of wrath? shoot me if i'm wrong. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Er ikke 100% sikker på dette, men du skal bruke healing breeze og symbol of wrath? shoot me if i'm wrong. har du tatt han med det ? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Healing Breeze og Retribution var det. Og nei jeg har ikke tatt ha med det .... Endret 18. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du tar bort alle healing skill. Og bruker smiting skill. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Det er en bug som gjør at han ikke bruker healing breeze. Men han gjør det vist har får på seg poision eller andre degen skills Endret 18. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 faen... får det ikke til.. må ha med healing spells.. ellers dør jeg.. men da bruker han det selv!! Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 healing breeze bruker den.. men hjelper ingen ting.. pilene hannes dreper meg uansett..... (har 8 på health gen) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Prøv og ta med _bare_ healing breeze og retribution... hørt at det skal funke. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Prøv og ta med _bare_ healing breeze og retribution... hørt at det skal funke. tja.. han kom ned i ca 40% liv.. men jeg dør hele tiden healing breeze klarer bare ikke og holde meg i live Lenke til kommentar
Flames Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Samme skjedde med meg, han brukte buen sin mot meg. Jeg var også Monk/necro Helt utrolig irriterende, spesielt mtp at han ikke skal ha bue - skal jo være likedan utrusta som deg selv. Jeg fikk drept han til slutt, men jeg måtte bruke et skillset jeg fant på et eller annet forum, og da funka det. Beklager for dårlig forklaring, kan komme tilbake til dette senere. Er utrolig trøtt nå, så jeg skal se om jeg finner frem til hva jeg måtte bruke i morgen, hvis du ikke allerede har tatt han da. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 klarte det!!!! det jeg gjorde var: brukte spellen som mini mi anbelfalte.. så tok jeg og sprang til siden når han skøt,, så han bommet.. så tok jeg healing breeze.. lot han treffe meg noen ganger.. så unngå han igjen, heale... og la han treffe meg osv osv... til slutt døde han Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Da gjorde jeg noe nyttig idag og. Edit: grattis. Nå kan du dra til underworld og fissure! Endret 18. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Og bytte til W som sub class og soloe UW Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 og bli like rik som meg Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Healing Breeze og Retribution var det. Og nei jeg har ikke tatt ha med det .... Bruk dette, og bare dette. Da tar du han. Klarer bonusen også. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg tok ikke bonusen da, bomma med 0,0000000000001 sekund.. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Og bytte til W som sub class og soloe UW problemet er at jeg kommer ikke til og bruke noen av warriors skillene uansett, da jeg har bare satt opp på healing, protection, og divine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå