Gå til innhold

Alle Ut spillere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første så skal demoen komme ut før det ferdige spillet ,slik at epic kan få tilbakemeldinger på demoen for så å (muligens) implementere disse i den ferdige utgaven.

I tillegg er det jo verd å nevne at gonegold.com, som er så til de grader er til å stole på, har en release på ut2003 den 25.09.02.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-10 00:46, fullifaencom skrev:

UT2003 IS GONE GOLD!

Releasen er ute. Nå må bare butikkene få den :sad:

Men dette er jo flere timer gamle nyheter, så nå blir jeg vel flamet :->

Navnet passer deg bra :razz:

Warez r/l av denne er *fake* og *nuked*, så dobbelt :razz:

Lenke til kommentar

Feil...

I følge en samlet spillpresse (Mark Rein himself og Digital Extremes også for den saks skyld), så kommer demoen snart, og fullversionen kan komme så tidlig som September. DE jobber på spreng for å bli ferdig med demoen, og forventer at den kommer ut i løpet av noen uker (det har forøvrig blitt sagt i flere uker, så jeg vet ikke helt om det er akuratt noe å stole på...)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-12 21:03, Sargent Fire skrev:

Finnes det noen Norske Unreal Claner

isåfall hvem og hvor

På #rnr og #vse.ut på QuakeNet (irc ja!) finner du nok av nordmenn... Jeg er i RnR selv, og har vel rundt 20 members, selv om aktivitetsnivået om sommeren er litt så som så.

Hvis du vil ha litt bank på Deck16, så er det bare til å være med på et spill... :smile: Jeg heter Subwarrior i Irc og i UT...

Lenke til kommentar

Det finnes visst en 15-day trial av denne, men jeg vet ikke hvor offisiell den er da den er over 2gb ;P

Tror det er hele spillet som du deretter kan "aktivere" ved å kjøpe lisens.

Oh well, har prøvd denne, og jeg har aldri sett et mer ressurs-krevende spill.

PC'en min begynner å bli rimelig gammel

(1GHz Tbird - 768mb sdram - GF2mx32mb), men jeg måtte sette ned til 640x480 low detail for å kunne spille rimelig lag-fritt =(

Så forøvrig ikke noe "nytt og hot" de 10 minuttene jeg testet spillet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-13 09:52, Domino skrev:

Det finnes visst en 15-day trial av denne, men jeg vet ikke hvor offisiell den er da den er over 2gb ;P

Tror det er hele spillet som du deretter kan "aktivere" ved å kjøpe lisens.

Oh well, har prøvd denne, og jeg har aldri sett et mer ressurs-krevende spill.

PC'en min begynner å bli rimelig gammel

(1GHz Tbird - 768mb sdram - GF2mx32mb), men jeg måtte sette ned til 640x480 low detail for å kunne spille rimelig lag-fritt =(

Så forøvrig ikke noe "nytt og hot" de 10 minuttene jeg testet spillet.

Nei nei nei og atter nei. Det er en gammel versjon som aldri var meningen skulle lekke ut. Poenget med hele versjonen var å teste en del hardware-kompatibilitet. Den er gammel, den er buggete, den har ubalanserte våpen, lite optimalisert mht grafikk, uferdige brett osv...

Lenke til kommentar

Sånn som jeg forstod det så var det 2 leaks ; 1 demo leak som nesten ingen klart å kjøre osv. Så kom det en leak til; 'UT2003.Build.927' på hele 65x14,3mb's hos meg funker denne fett som ****, og det finnes multiplayer hack (som enabler multiplayer) og for å ta bort 15 dagers trial. Eneste jeg har merka meg er at Ai'en ikke er helt god =) ser nydelig ut resten

[ Denne Melding var redigert av: CandyShot på 2002-08-14 23:40 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...