Gå til innhold

Hva bør forbedres på denne siden ?

Anbefalte innlegg

Med riktig behandling og god veiledning, håper jeg å kunne hjelpe deg med dine muskel og skjelett-relaterte plager (eventuelt "muskel/skjelett-relaterte").

«Skjelettrelaterte» skrives da i ett ord, vel? Og det skulle vært en bindestrek etter «muskel» uansett (ettersom jeg regner med at det er ment som «muskelrelaterte»):

Med riktig behandling og god veiledning, håper jeg å kunne hjelpe deg med dine muskel- og skjelettrelaterte plager
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

• muskelrelaterte
  • skjelettrelaterte
  • muskelrelaterte og skjelettrelaterte
  • muskel- og skjelettrelaterte

Når to sammensatte ord har det samme delordet i slutten, forkorter man den første med en bindestrek (punkt tre -> fire). Og «skjelettrelaterte» skrives da fortsatt i ett ord (ute bindestrek), om det er med eller uten et annet ord foran.

Om du skal skrive «muskel/skjelett-relaterte» mangler du fortsatt en bindestrek: «Muskel-/skjelettrelaterte»

Lenke til kommentar

Teksten på hovedsiden er nå rettet opp i. Kom gjerne med flere gramatiske feil, hvis dere skulle finne noen. Eventuelt på de andre sidene enn hovedsiden.

Det vil komme en oppdatering av siden, så snart domenet hos den nye ISP`en er klar.

mrmattis

Lenke til kommentar

Nå er deler av siden oppdatert. Siden ligger ikke på den opprinnelige serveren, noe som gjør at Metataggene ikke er innstallert enda. Dette vil bli ordnet opp i så snart domenet mitt er flyttet over til den nye ISP`en.

Fordi av dere som ikke har lest hele tråden, så kan det nevnes at siden er basert på en auskjon som ble vunnet på Qxl. Jeg var ute etter en rimelig og enkel løsning, og det foreløbige resultatet kan ses på følgende link: muskelterapi.net

Prisen ble kun 1300 kroner inkl. cms løsning, slik at vi kan redigere siden selv.

Når dere gir kritikk til siden, bør dere ha i bakhodet målgruppen den er laget for og sidens funksjon. Den skal være enkel og funksjonell.

Tar gjerne imot kommentarer, også på eventuelle skrivefeil etc.

http://www.muskelterapi.net/

Endret av mrmattis
Lenke til kommentar

lenge siden jeg har sett en webside som er penere med css av enn css på..bakgrunnen passer på alle muligmåter ikke, hvorfor insistere på å bruke noe når de fleste faktisk anbefaler å ikke bruke det...Dårlig move å ikke ta til seg kritikken om bakgrunnen uansett hvem man har som målgrupp og hvor lite man betalte for den...Sikkert en del her som redesigner den med glede for å få litt mer å døtte inn i portefølja si....

Lenke til kommentar

Når siden er overlevert til mitt domene, vil jeg prioritere å skrive/redigere all tekst som skal på siden. Dette er en side som vil være under utvikling, da min kone først er ferdig utdannet muskelterapeut i november 2006. Når siden først er opp og går, kan eventuelt designet gjøres noe med. Men første prioritet akkurat nå er og få siden på nett.

Tar selvfølgelig i mot tips, men til å gjøre noe med tipsene trenger jeg hjelp :blush:

Designet må forøvrig kjøre 100% stabilt sammen med cms løsningen.

Går utifra at en eventuell redesign av siden vil være en kurrant affære, når grunnlaget er lagt med domene/tekst osv.

For oss så var det viktig og få en billig nettside, med muligheter for enkel redigering av tekst (cms)

Lenke til kommentar

Siden vil bli brukt når hun er under utdannelse, men ikke i like stor/seriøs grad som på sikt. Ser også på siden som en "lærefase" som vi vil jobbe med parallelt med hennes utdannelse. Kostnadene for leie av domene beløper seg tross alt ikke til de store summene.

Siden er nå i starten mest brukt for venner og kjente som ønsker å se hva min kone driver med/skal drive med på sikt.

Når siden har en cms løsnig er det veldig greit for oss å redigere innhold etterhvert som ting utvikler/forandrer seg.

Lenke til kommentar
Det der med metatags er ikke så viktig... Søkemotorene har for lengst sluttet å søke etter keywords i meta. Nå crawler de sidene etter informasjon som indekseres hos motoren.

meta[description] er vel det einaste META-elementet eg bruker. Resten er faktisk ikkje spesielt nødvendig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter å ha vunnet en auksjon på QXL, har jeg fått lagd en enkel hjemmeside for Haugaland Helse og Muskelterapi. Dette er et enkelmannsforetak som er helt i startfasen, forøvrig registrert på min kone.

Siden blir levert med en CMS løsning, slik at vi kan foreta enkel redigering selv. Totalkostnaden for denne siden inkl. cms er kun 1300 kroner. Da har jeg ikke gjort noe selv, da dette ikke er mitt felt.

Etter å ha sett på tidligere tilbakemeldinger, så spørs det nok om ikke siden vil få et nytt design om ikke så altfor lenge. Nå i første omgang, så er jeg først og fremst ute etter om dere ser noe som er direkte feil på siden.

Skrivefeil, feil i oppløsningen etc.. Hva må forandres utenom designen ? Er den oversiktlig nok ? Ser kontaktskjemaet greit ut ?

PS! Er det noen som har lyst på et dugnads oppdrag angående redesign av siden ? Kanskje noen vil plusse på en side i porteføljen sin :thumbup: Siden må selvfølgelig være 100% kombatibel med cms løsningen og B-one.net hotellet. Eller kanskje siden er god nok til sitt bruk ?

http://www.muskelterapi.net/

Endret av mrmattis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...