webby1 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har et problem med å åpne Windows Media Player, og når jeg åpner mediaplayeren kommer det opp en melding med følgende melding: An internal application error has occurred. Hva er problemet? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har du prøvd å reinstallere WMP? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Scan etter virus, hadde noe av den samme erroren engang, og da fucka da nesten alle .exe filer, måtte formatere Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ville nok heller prøvd å installere WMP først og da se om det er noe mer trøbbel. Kan godt hende du har slettet viktige filer til WMP. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Prøvde å installere WMP på nytt, men det kommer fortsatt sånn melding.. Ja, det kan hende at årsaken er virus, siden jeg ikke har noe antivirus som fungerer i øyeblikket.. Tips om bra antivirus program som er gratis? Endret 18. august 2005 av webby1 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 AVG antivirus: http://www.grisoft.com/doc/289/lng/ww/tpl/tpl01 lykke til Lenke til kommentar
Talker Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har AKKURAT samme problem.. ganske irriterende har reinstallert wmp opptil flere ganger, og mener jeg har ganske god kontroll over virus.. aner ikke hva det er som gjør det jeg... Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Vel, nå har jeg installert antivirus program og har scanna pcen får virus, men WMP fungerer fortsatt ikke.. Endret 20. august 2005 av webby1 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det er sannsynligvis noen codecs eller driverproblemer. Prøv denne siden og se om du finner noen løsning: http://www.microsoft.com/windows/windowsme....aspx#Question4 Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Fant desverre ikke noe løsning, men noen andre her som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Last ned VLC Media Player og sett VLC som default avspillings program, kjapere å kjøre enn WMP og Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Last ned VLC Media Player og sett VLC som default avspillings program, kjapere å kjøre enn WMP og Jeg kan gått klare meg uten WMP og bruke heller VLC, men i nettleseren må jeg bruke WMP for å spille avi, wmv filer.. Endret 3. september 2005 av webby1 Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Ingen her som vet noe løsning på problemet med å spille avi og wmv filer i nettleseren uten å bruke WMP (som ikke funker)? Endret 5. september 2005 av webby1 Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvordan får man erstatt WMP med VLC player i nettleserern (Firefox) eller er det kanskje ikke mulig? Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei. Under installasjonen til VLC får du et valg der det blant annet kan sette slik at det blir installert en Firefox plugin samtidig med VLC sånn at du slipper IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå