Gå til innhold

Forbanna frisør! *snufs* *hulk* osv.

-Jungeldyret

Anbefalte innlegg

Vet at man skal poste "Gledesutbrudd". Men jeg fant ingen steder der jeg kunne poste RASERIUTBRUDD.. Så jeg posta det her. Denne posten kan inneholde sterke ord og meninger, YOU ARE WARNED!

Jeg skulle klippe meg i dag. Dro bort til frisøren som vanlig og satt og ventet i ca. 10 min.

Det kom en dame og spurte om jeg skulle klippe meg og jeg svarte ja. Hvorfor tror hun ellers jeg sitter og venter?!

Hun viser meg bort til en stol og jeg forteller henne hvordan jeg skal klippe meg:

12 mm med maskin bak og på sidene. Litt lenger med saks oppå, og litt igjen i luggen.

Resultat: Hun kjører maskin over hele dritten!!!!!!!! :wallbash:

Jeg rakk ikke å protestere før hun hadde skinna halve lokket mitt!

Jeg kan love deg at jeg fikk sjokk når jeg så meg i speilet. :scared:

Det er siste gang jeg klipper meg der. Måtte gå en omvei hjem for at ingen skulle se meg, begynner på skolen til mandag. Må kjøpe meg caps.

FYYYYY F*EN!!!! :realmad:

Edit: Betalte halv pris.

Endret av xerminx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hår nedpå skuldrene og er avhengig av å ha det slik og ble omsider tvunget til å stusse meg i dag (har ikke klipt meg siden jula 2003).

Mens andre lider av tannlegeskrekk lider jeg av FRISØRskrekk for jeg er så redd for at de skal klippe meg som en kjerring :p

Sa tydelig fra om at jeg bare ville ho skulle stusse det såvidt bake, men neida, selvfølgelig tok hun kjempejafs slik at håret mitt er dobbelt så kort nå :cry:

Sympati med trådstarter, men husk at du hadde ikke så langt hår da, så det tar ikke så lang tid ;) Verre med meg som det vil ta 2-3 år med .. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg ble utsatt for "skamklipping" tidlig på barneskolen og det var ikke veldig morsomt. I sommer har jeg kjørt helt blank skalle et par ganger, og det er veldig både praktisk og behagelig.

Og til min store overraskelse: trodde jeg hadde gjort noe spesielt, men så tyter det av folk med blanke skaller i Oslo.

Hår har en snål egenskap: det gror ut igjen.

Om det blir kaldt på toppen kan du skjøre lue slik som han spydkasteren.

Lenke til kommentar
Var hos en gang, og sa at jeg skulle ta av 1-2 cm, mens tullingen oppfattet det som at det skulle være 1-2 cm igjen. :(

Detter var i tillegg bare 3 uker før konfirmasjonen.

:!: Det samme skjedde her i går, han ville jo ikke høre på meg engang! :hrm:

Ikke klipp så kort!(sa det to ganger), han gjorde det likevel :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...