Senshi Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei folkens, Noen som har erfaringer med Whitebox sin CL65? "Otto Fantastico" Rå bærbar med "Alt" Hvis vi ser bort fra all negativ omtale om WB , er det noen som har tatt sjansen på å bestille denne? På tide å bytte ut min CL56... Håper noen har erfaringer.. Mvh Senshi Lenke til kommentar
roaldarne Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Hei... Eg har tatt sjansen og bestillt ei WB CL65 maskin i dag, med desse spesifikasjonane ut over standard: 15.4''WSXGA(1680*1050) Widescreen Crystal Clear 1.86 GHz Intel® Pentium® M 750 60GB Harddisk (7200RPM) Nyhet !! 8X DVD-RW Dual Layer +/- Brenner 1024MB Dual DDR 400MHz RAM SKJERMKORT ATI PCI EXPRESS X600 Prisen endar på kroner 12 850,-. Noko eg anser som eit godt tilbod med tanke på pris/ytelse. Ventar i spaning på om den dukkar opp som avtala med WB. MVH Roald Har no cansellert bestillinga hjå Whitebox etter utallige brutte låvnader. Whitebox er nokon orntlege skurkar! Endret 7. september 2005 av roaldarne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå