intr0 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei! Fikk nettopp en ny rambrikke i posten og noe er ikke helt som det skal... Da jeg først satte den i virket ingenting, skjermen var helt svart, men så resetta jeg bios og da fikk jeg pc'en i gang. Wheee, tenke jeg, men da jeg restarta maskina ville den jaggu ikke slå seg på. Skjermen forble helt svart. brikken blir også glovarm.. her er RAM-brikken og her er hovedkortet Trodde med en gang at jeg hadde kjøpt feil, men da skulle jo ikke jeg kommet inn i windows, skulle jeg? Jeg har prøvd bl.a. å sette inn den nye rambrikken, resette bios, og så legge inn alle HK driveren på nytt, men uten hell der også... Noen som har hatt liknende problemer eller i det hele tatt peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
intr0 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Var dette en hard nøtt å knekke? Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har du sjekka spenningen brikken får? Lenke til kommentar
intr0 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Tror det var den eneste innstillingen jeg ikke fant i bios.. Standard er vel 2.5, er det ikke. Burde jeg skru den til 2.5 om den ikke står på det? Lenke til kommentar
intr0 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Det funka heller ikke... Møkk Lenke til kommentar
intr0 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) *Kom borti oppdaterings kappen* Endret 21. august 2005 av intr0 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Heller 2.7 tror jeg.. Lenke til kommentar
intr0 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Har prøvd fra 2.5v-2.8v nå. Ingenting virket.. Har egentlig lite tro på at det er noe galt med rambrikken. Har egentlig gått helt tom for ide'er. Biosen er oppdatert.. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har du prøvd å sette ram brikken i forskjellige spor på hovedkortet? Prøver du den ny ebrikken alene, eller sammen med gammel ram? Prøv forskjellige kombinasjoner. Lenke til kommentar
intr0 Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Har prøvd i alle forskjellige spor, og sammen med de gamle. Tviler på at jeg får testa rammen i og med at jeg ikke får reboota... Skal ta med meg rammen til en kamerat å se om han får samme problem. Lenke til kommentar
intr0 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Brikken var gåen.. Om det skulle være noen andre med samme problem, så har dere muligens svaret... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da er det jo greit med livstidsgaranti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå