Gå til innhold

Noen nye Gothic 3 screens.

Anbefalte innlegg

Landskapene så fantastiske ut!

wow......

har aldri spilt noen av spillene før

Da må du teste. Jeg har faktisk ikke spilt Gothic 1, men føler nok at jeg må det :blush: . Grafikkmotoren i 1 og 2 er den samme, men i 2 der den kraftig pusset opp. Man må ikke ha spilt 1 for å skjønne ting, men det kan hjelpe å gi deg et nærere forhold til karakterene da noen av disse går igjen i 2`eren.

Jeg har som sagt kun spilt 2`eren, men skjønner det meste lell. Dette siden man blir presentert for et bra animert resymè. Musikken og stemningen er det viktigste i Gothic-serien. At grafikken er bra, og blir betraktelig bedre i 3`eren, er intet mindre enn årets nyhet :D.

Den navnløse heltens oppbygning fra en pyse som blir slammet av sauer (nesten) i begynnelsen, til å sløye drager og orker, er fantastisk. Sjekk ut omtalen til gamer.no Den fanger litt av det jeg snakker om.

Du, og alle andre bør teste det som oppvarming :thumbup: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier noe der MeTa][iC, grafikkmessig minner dette veldig om god gammel Blizzard kvalitet. Hvis dette er hva du ser når du spiller så er det kun en ting som kan stoppe meg fra å kjøpe det. 1st person view.

Jeg vil ha mulighet for å se det slik som i Everquest 2 og WoW, 3rd person view med andre ord.

Lenke til kommentar
[iC' date=23/08/2005 : 10:39] Hmm. Noen andre enn meg som synes at grafikken på bildene er som grafikken på sånne intro-sekvenser på gamle spill? (introene hadde mye bedre grafikk enn selve spillene - som de gamle Resident Evil 2+)

Det er da bare positivt...! Det er en av de tingene jeg savnet med Mafia og GTA-spillene.

Lenke til kommentar

Introsekvenser alltid noe helt annet enn ingamesekvenser. Se på bl.a WOW. Og slike sekvenser er kule, men forventningene til grafikk og fysikk blir ofte slammet når man har installert spillet. Jeg er veldig kritisk til alle skjermbilder av nye spill, og sjekker alltid hva som er ingame og hva som er intro.

Disse bildene er ingame fra Gothic 3, så om introsekvensene er enda bedre i G3, eller om introekvensene faktisk samsvarer med ingame, er jo det på tide.

Til Desdichado: Spillet er i 3-person. Regner med at man som i G2 kan spille i 1-person hvis man vil. Men ikke io kamper, da er det alltid 3-person. Og alle prater selvfølgelig. Skuespillerlaget skal også (selvfølgelig) være av et annet kaliber enn i G2.

Men jeg må legge til her at hovedpersonen sin stemme godt kan beholdes siden denne er så innarbeidet.

**Edit**

Det kom nettopp en videopresentasjon. Klikk på linken: Download starten @gameswelt.de. Får ikke sett denne selv ennå, men kom gjerne med synspunkter. Alt er på tysk.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Ja de bildene av Gothic 3 er alle in-game ja. Selv synes jeg det ser på noen måter bedre ut enn Oblivion, men likevel så vil Oblivion være et bedre spill generelt vil jeg tro. Men la dere merke til det bildet med vann? Se på himmelen. Den ser veeldig dårlig ut! :hmm:

http://worldofgothic.de/screenshots/detail...7',1084,907

Ja når du sier det så såg det latterlig ut :!: Men trokke det vil bli slik ved retail vel ;)

Lenke til kommentar
Har aldri hørt om Gothic før, men dette ser utrolig bra ut ja! :yes: Noen som gidder å forklare litt om hva disse spillene går ut på? Er det førstepersonsspill som f.eks Morrowind?

Det minner litt om Morrowind, da både Gothic og Morrowind er svære RPG med stor bevegelsesfrihet og muligheter til å takke ja og nei til div. oppdrag.

Gothic og G2 er hovedsaklig 3. person, men man kan se fra 1. person også (slik som på en del konsoll-spill, at man holder inne en knapp for å se seg rundt - Da kan man ikke slå og ikke bevege seg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...