svirrethasverr Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hei! har tenkt på vannkjøling på cpuen min! og lurer noen ting. får jeg noe for under 1000 lappen som er brukbart !! og er det vrient å sette på osv ? takk for alle svar ! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg å hadde utrolig lyst på vannkjøling, så at "alle" hadde det og til slutt kjøpte et selv. Det var det dummeste jeg gjorde. Liv redd for at det var lekasje i systemet og sånn. Hadde vannkjølinga inne i maskinen i maks 20min før jeg dro det ut igjen. Så vist du bare skal ha det for å være "inn" så bruk heller pengene på noe annet. Hold deg til luft kjøling, vist du ikke akuratt MÅÅ ha vannkjøling Komplette sett hos komplett Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 ok har tenkt på akkurat det der faktisk hvis noe skjer så er det j**** kjiipt og det har skjedd mye kjipt med min pc haha som jeg ikke vil gjjennomgå igjenn. men dette var vel bare sånn får å sjekke ut litt har ikke bestemt meg enda funker fint uten !! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ostedet for å kjøpe et billigsett så kjøp deg en skikkelig luftkjøler! Derimot hvis du vil betale lit tmer for vannkjølinga fungerer det greit om du monterer riktig osv. Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Luft kjøling er for pyser!!Så lenge du gjer deg føre når monterer eit vannkj. kit. Så skal det ganske mykje til at det skal bli noko lekasje. Har sjøl haddt vannkj. i 1,5år, og det er HEILT konge.Lave temperaturer sjøl når eg klokker møkje!(les:P4 2,6@3,5Ghz) Og så er det nesten lydlaust! Men eg ville lagt litt meir enn 1000kr ned vannkjølings kit,gå opp til ca.2000kr. Så får mykje meir kvalitet..Mist sitt er ganske ok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå