Ustedalen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Jeg har tenkt på å kjøpe meg en billig bærbar pc som jeg kan bruke på skolen. Har ingen spesielle krav, og kommer ikke til å spille/redigere! Dette kommer jeg til å bruke den til: * Skolearbeid (Office) * Musikk * Mulig se en film i fritimene * Internett Alt annet har jeg pc'en min hjemme til! Noen anbefalinger (må inneholde Office, tråløst nettverkskort og være billig!) Edit: la til noe mer! Endret 18. august 2005 av tn_00 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Selv har jeg en 12" iBook, og må vel anbefalle denne..? Den koster ca 7200 eksl. mva, noe jeg synes er billig! Men nå ville du kanskje ikke ha mac.. men bare en tanke Men hvor billig er lommeboka de villig til å gå? Så billig så mulig? Og siden det skal være en skole-pc, er vekt viktig? Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sjekk www.greentech.no de selger billige, lett brukte bærbare. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Dell Inspirion 2200 kan lett anbefales. Du kan lese min test av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå