Caliber Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hei. Har en kamerat som ønsker å oppgradere minnet i sin dell-maskin. I og med at han har en meget ny maskin basert på intel og kjører ddr2, går jeg utifra at han har et hovedkort basert på socket 775. Det jeg lurer på er rett og slett hvilken hastighet minnet må ha for å ikke fungere som en flaskehals for hovedkortet og øvrige komponenter? Et p4c-system trenger altså pc3200-brikker, eller brikker som kjører 400mhz om du vil, men gjelder dette også ddr2...? Endret 18. august 2005 av Caliber Lenke til kommentar
yahord Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 WOW! det er nesten akkurat det samme som jeg lurte på! også skrev vi det likt! Det er nesten som... nesten som JEG er vennen din! Men det er jeg ikke Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kjør memtest eller CPUID og sjekk hvilken hastighet minnet har pr.idag, så kjøper du det samme minnet.. På jobb kjører vi PC4200/533MHz iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå