VegardStr Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 www.komplett.no og www.norek.no er de veldig like eller? er det noen av dei som har stjelt designet av hverandre eller:hmm: Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 norek for forhandlere, komplett for private Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 ok.... JÆVLI raskt svar forresten? oppdaterer du listen over nye innlegg hele tiden eller Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 har www.komplett.no og www.komplett.se samme lager eller noe?? .. for de har akkurat de samme demo-varene ?? det har også norek btw. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 krezzo: svaret gir seg vel selv? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 har www.komplett.no og www.komplett.se samme lager eller noe?? .. for de har akkurat de samme demo-varene ?? det har også norek btw. norek.no og komplett.no har samme lager (i sandefjord), og derfor også samme demovarer. jeg er ikke sikker på hva som er dealen med komplett.se, men det høres vel litt rart ut at svenskene får tilsendt varer fra lageret i sandefjord? hvis du ser på underkategorien "bærbart" under "demovarer" på den norske og svenske utgaven av komplett..vil du se at svenskene har dobbelt så mange produkter å velge blandt i denne kategorien. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Komplett/Norek har et eget utenlandslager. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jeg er ikke sikker på hva som er dealen med komplett.se, men det høres vel litt rart ut at svenskene får tilsendt varer fra lageret i sandefjord? Mulig det høres rart ut, men pakkene jeg har bestilt fra komplett.se har nå hvertfall blitt sendt fra Norge. Den siste ble sendt på morgenen i går, og kunne hentes i lunsjen i dag. Order Datum: 2005-08-17T00:11 Order nummer: xxxxxxxx Order status: Levererat Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kanskje et lokalt lager i Sverige og et sentrallager i Norge for Skandinavia? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kanskje et lokalt lager i Sverige og et sentrallager i Norge for Skandinavia? Vet ikke hvordan lagerene deres er, men i løpet av siste uka har jeg gjort to bestillinger. Ett harddiskkabinett som ble bestilt søndag, og DVD-brenner, harddisk, CD-RW og DVD-RW som ble bestilt tirsdag kveld. Begge bestillingene ble sendt fra Norge. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kanskje et lokalt lager i Sverige og et sentrallager i Norge for Skandinavia? Vet ikke hvordan lagerene deres er, men i løpet av siste uka har jeg gjort to bestillinger. Ett harddiskkabinett som ble bestilt søndag, og DVD-brenner, harddisk, CD-RW og DVD-RW som ble bestilt tirsdag kveld. Begge bestillingene ble sendt fra Norge. Har du bestilt fra komplett.se til en adresse i Norge, eller bor du i Sverige? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har du bestilt fra komplett.se til en adresse i Norge, eller bor du i Sverige? Jeg bor i Sverige, og bestilte fra komplett.se. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Fasit: Et lager i Sandefjord for Norge og Sverige, samt et lager i Nederland (Tilburg) som betjener kunder i Storbritannia, Irland og Nederland. Bare å spørre PS. Årsaken til at demovarene er forskjellig fra land til land skyldes f.eks. tastaturet. Tror ikke norske kunder ville være veldig fornøyde over å kjøpe en demo-bærbar uten æ, ø og å... Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 PS. Årsaken til at demovarene er forskjellig fra land til land skyldes f.eks. tastaturet. Tror ikke norske kunder ville være veldig fornøyde over å kjøpe en demo-bærbar uten æ, ø og å... Hadde ikke gjort meg noe, jeg skriver på den riktige måten (med alle ti fingra på tastaturet), jeg ser aldri på tastebrettet, egentlig hadde det kuleste vært en laptop uten noe skrift på noen av tastene, bortsett fra de spesielle Fn funksjonene da Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 PS. Årsaken til at demovarene er forskjellig fra land til land skyldes f.eks. tastaturet. Tror ikke norske kunder ville være veldig fornøyde over å kjøpe en demo-bærbar uten æ, ø og å... Hadde ikke gjort meg noe, jeg skriver på den riktige måten (med alle ti fingra på tastaturet), jeg ser aldri på tastebrettet, egentlig hadde det kuleste vært en laptop uten noe skrift på noen av tastene, bortsett fra de spesielle Fn funksjonene da Kanskje det er på tide med en laptop med Das Keyboard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå