arna Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har z-5500 fra logitech og nå får jeg plutselt ikke strøm lenger til anlegget. Har ikke gjort noe eller rørt det, skjedde plutselig. Det funket bra, så slo jeg det av, og dro ut alle kontaktene så reiste jeg på ferie og når jeg kom tilbake 2 uker senere fungerer det ikke .. Forslag til hvordan jeg kan løse probemet ? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kansje sikringen har gått? Z-5500 er utstryrt med en utskiftbar sikring, bare sjekk bak på subben, og kjøp en ny sikring på en bensinstasjon. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Får kontrollenheten power eller er det helt dødt? Edit: og du eller noe har ikke kommet borti bryteren på subben? Endret 18. august 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
arna Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Hvor finner jeg sikringen bak subben da? Må jeg åpne den, dvs skru opp skruene bak? Kontrollenheten får ikke power, og jeg har prøvd å slå av og på bryteren på subben uten effekt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hvor finner jeg sikringen bak subben da? Må jeg åpne den, dvs skru opp skruene bak? Kontrollenheten får ikke power, og jeg har prøvd å slå av og på bryteren på subben uten effekt Sikringen må du "skru" ut av subben, den er rund med en hakk for skrujern bak på subben, ved siden av på/av knappen et sted... Edit: Nei, du behøver ikke å åpne den nei. Edit2: Når du får ut sikringen så ser du en tynn tråd inni den, hvis den er av er den gåen... Endret 18. august 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
arna Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Skrudde den ut. Sitter igjen med denne lille saken... Har jeg knekt den? Lenke til kommentar
arna Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Kjøpte ny sikring men fant fort ut at det er sikringsholderen som er knekt slik at den ikke får kontakt. Skal kjøpe ny senere i dag og fortelle hvordan det går Lenke til kommentar
arna Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Var ikke sikringen men sikringsholderen! Den var blitt så løs at den hadde mistet kontakten så jeg kjøpte en ny en og loddet den på... Fungerer perfekt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå