uberhenrik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jeg får kun startet den når jeg har choken helt inne sånn at det kommer nok bensin, men den får ikke så veldig høyt turtall eller gir nok effekt til å drive fremover. det er alt for lite bensin i luft\bensin blandingen. jeg har renset forgasseren fler ganger og skylt den i bensin og kontrolert om noe er tett, uten hell. den har fungert før med den forgasseren men gradvis gikk ytelsen ned til ett stop. jeg har sjekket alt ellers og det er bra kompresjon og liten motstand når jeg tar ut pluggen. noen som har noen ideer til å få forgasseren til å gi fra seg mer benisn? Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Skift dyse i forgasseren... kan også prøve å justere forgasseren nøyere, men hvis du ikke har rørt forgasseren siden sist gang den fungerte, trenger det ikke være det... Er ikke sikker på om je skjønte problemstillingen helt, men bare PM meg hvis du plages mere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå