x871kx6167ss7 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Jeg rebootet akkuratt PCen min fordi jeg hadde innstalert et spill som krevde det. Så jeg avsluttet alle programmer og skrudde av. Nå som PCen av tenkte jeg at jeg skulle dytte inn et TVkort som programmvaren sa at ikke satt ordentelig inne. Jeg dro ut strømmen og ventet på at den røde lampen skulle slukkes. Da den var slukket dyttet jeg kortet helt inn. Så satte jeg i strømmen. Men da jeg skulle starte PCen reagere det ikke. Lampen på HKet lyste heller ikke. Jeg har prøvd å resette CMOS, men til ingen nytte. Jeg har tatt ut TVkortet, det hjelper heller ikke. Siden lampen på HKet ikke lyser vil jeg tippe at det er noe som er feil med PSUen. Men desverre har jeg ingen PSU med p4kontakt, så jeg får ikke testet det. Er det noen som har ideer på hva jeg kan prøve å gjøre? EDIT: Når jeg gikk tilbake til PCen nå så jeg at lampen lyste og PCen starter. Strange world we live in. Endret 18. august 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå