Uxzuigal Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Enten er poenget ditt så dårlig at jeg velger å ignorere det, ellers forstår jeg det ikke, så da får du ta det med tekst, slik at jeg kan dømme. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Når eg ser denne tråden tenker eg på..."Her kommer tøffe tøffe tøffe tøff!!" Så tragisk :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 OJ sin side :!: http://www.ottojespersen.com/?barronblod.html Hahahahahaha! vi er satans riddere,vi dreper når vi gidder'e vi røsker huet av en prest og drekker øl av det på fest jaaah!!! Vi er fæle!!!! Uæææh!!! Og mye verre ska det bli vi pisser på grava te morra di vi hogger katta di i to og drekkern tom for katteblod jaah!! Vi er fæle!!! Bøøh!! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Fortsatt ingen som tok poenget ser jeg... Edit: Å så kult image. Mye kulere enn disse black metal-krypa http://www.digitech.com/images/artists/pantera.jpg Noen som tok poenget nå? herregud, dimebag har et helt allminnelig image som de fleste metallhuer har. du har en latterlig påstand, vi har heller ikke sagt at dimebag er kulere enn black metal folk. Endret 29. august 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ongabonga : skjønner du det nå? eller trenger du fler teskjeer? Å så tøff i munnen. anth skjønte hvertfall hva jeg mente. fremdeles et dårlig poeng. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Denne tråden har hatt over en side med off-topic Folk i Asia har et fordøyelse system som ikke takler melk Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ongabonga : skjønner du det nå? eller trenger du fler teskjeer? Å så tøff i munnen. anth skjønte hvertfall hva jeg mente. fremdeles et dårlig poeng. Vel jeg kan leve med at jeg hadde et dårlig poeng, men et dårlig poeng er et poeng. Det vil si at du er enig i at jeg hadde et poeng. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dårlig poeng er ikke noe poeng i mine øyene, heller noe viss vass som ikke kan taes seriøst. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Når eg ser denne tråden tenker eg på..."Her kommer tøffe tøffe tøffe tøff!!" Så tragisk :!: Og når jeg ser denne tråden så tenker jeg på... Stenges. De to siste sidene (gadd ikke bla lenger tilbake) er bare personkrangel, og har ikke noe med temaet å gjøre. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg