Acrid Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 BTW: Noen som vet hva bandet til Baron Blod heter? Den ene låta dems er drit rå. Det heter Bø. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Ahahae! Bø. Beste bandnavnet evar. Uten tvil. Endret 22. august 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Nevermind. Endret 27. august 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Black Metal imaget er og vil fortsette å være latterlig. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Black Metal imaget er og vil fortsette å være latterlig. Jeg må si signauren din passer til utsagnet ditt. En legende har forsvunnet. R.I.P Dimebag Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 OJ sin side :!: http://www.ottojespersen.com/?barronblod.html Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Black Metal imaget er og vil fortsette å være latterlig. Jeg må si signauren din passer til utsagnet ditt. En legende har forsvunnet. R.I.P Dimebag Poenget ditt er? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Baron Blods band heter BÖH (altså det skrives sånn, det uttales jo bø..) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Black Metal imaget er og vil fortsette å være latterlig. Jeg må si signauren din passer til utsagnet ditt. En legende har forsvunnet. R.I.P Dimebag Poenget ditt er? Haeah. Bæsja seg på leggen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Poenget ditt er? Ser du ikke poenget selv? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Poenget ditt er? Ser du ikke poenget selv? Han kan ikke like Dimebag Darrel fordi han syntes Black Metal imaget er latterlig? Og ja, jeg vet hvem Dimebag Darrel er... Kjenner en haug med folk som hører på black metal, og de fleste inrømmer at imaget på mange er totalt latterlig, men at det gjør musikken bare bedre. Virker sikkert sjokkerende for noen konservative kristne men.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Poenget ditt er? Ser du ikke poenget selv? Dimebag og black metal image har en svært dårlig sammenheng, dermed blir poenget også svært dårlig. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dimebag og black metal image har en svært dårlig sammenheng, dermed blir poenget også svært dårlig. Synes det var morsomt når jeg skreiv det jeg da. Og en svært dårlig sammenheng var det ikke. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dimebag og black metal image har en svært dårlig sammenheng, dermed blir poenget også svært dårlig. Synes det var morsomt når jeg skreiv det jeg da. Og en svært dårlig sammenheng var det ikke. Jo, for Dimebag har nada med black metal å gjøre. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dimebag og black metal image har en svært dårlig sammenheng, dermed blir poenget også svært dårlig. Synes det var morsomt når jeg skreiv det jeg da. Og en svært dårlig sammenheng var det ikke. Jo, for Dimebag har nada med black metal å gjøre. stemmer, TLZ Ongabonga : skjønner du det nå? eller trenger du fler teskjeer? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dimebag og black metal image har en svært dårlig sammenheng, dermed blir poenget også svært dårlig. Synes det var morsomt når jeg skreiv det jeg da. Og en svært dårlig sammenheng var det ikke. Dimebag har ikke noe med black metal å gjøre. Pantera = Extreme metal, ifølge hva de sa en gang i tiden. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dimebag og black metal image har en svært dårlig sammenheng, dermed blir poenget også svært dårlig. Synes det var morsomt når jeg skreiv det jeg da. Og en svært dårlig sammenheng var det ikke. Dimebag har ikke noe med black metal å gjøre. Pantera = Extreme metal, ifølge hva de sa en gang i tiden. eller bare trash metall? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ministry: Ekstrem metal = metal som kan betegnes som ekstrem, den mer aggresive grenen av thrash kan helt klart puttes i den kategorien.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Fortsatt ingen som tok poenget ser jeg... Edit: Å så kult image. Mye kulere enn disse black metal-krypa Noen som tok poenget nå? Endret 29. august 2005 av anth Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ongabonga : skjønner du det nå? eller trenger du fler teskjeer? Å så tøff i munnen. anth skjønte hvertfall hva jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg