Gå til innhold

De 10 mest latterlige Black Metal bilder noensinne

Petrvs Romanvs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget ditt er?

Ser du ikke poenget selv?

Han kan ikke like Dimebag Darrel fordi han syntes Black Metal imaget er latterlig?

Og ja, jeg vet hvem Dimebag Darrel er...

Kjenner en haug med folk som hører på black metal, og de fleste inrømmer at imaget på mange er totalt latterlig, men at det gjør musikken bare bedre. Virker sikkert sjokkerende for noen konservative kristne men..

Lenke til kommentar
Dimebag og black metal image har en svært dårlig sammenheng, dermed blir poenget også svært dårlig.

Synes det var morsomt når jeg skreiv det jeg da. Og en svært dårlig sammenheng var det ikke.

Jo, for Dimebag har nada med black metal å gjøre.

Lenke til kommentar
Dimebag og black metal image har en svært dårlig sammenheng, dermed blir poenget også svært dårlig.

Synes det var morsomt når jeg skreiv det jeg da. Og en svært dårlig sammenheng var det ikke.

Jo, for Dimebag har nada med black metal å gjøre.

stemmer, TLZ

Ongabonga : skjønner du det nå? eller trenger du fler teskjeer?

Lenke til kommentar

Dimebag har ikke noe med black metal å gjøre. Pantera = Extreme metal, ifølge hva de sa en gang i tiden.

Lenke til kommentar

Dimebag har ikke noe med black metal å gjøre. Pantera = Extreme metal, ifølge hva de sa en gang i tiden.

eller bare trash metall? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...