Gå til innhold

De 10 mest latterlige Black Metal bilder noensinne

Petrvs Romanvs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk at dette er folk med sterke mentale forstyrrelser. De er innerst inne veldig redde og derfor prøver de å beskytte seg med et skremmende ytre. Det blir jo ikke bedre av musikken som forverrer det indre og styrker det ytre.

Stakkars mennesker. Tror de er så sinnsykt tøffe, men når ting skjer tar de lett til fots og tårer. Synd ikke psykiatrien tar hånd om slike.

:!:

Lenke til kommentar
Husk at dette er folk med sterke mentale forstyrrelser. De er innerst inne veldig redde og derfor prøver de å beskytte seg med et skremmende ytre. Det blir jo ikke bedre av musikken som forverrer det indre og styrker det ytre.

Stakkars mennesker. Tror de er så sinnsykt tøffe, men når ting skjer tar de lett til fots og tårer. Synd ikke psykiatrien tar hånd om slike.

ikke alle er sånn ;)

Lenke til kommentar

ikke alle er sånn ;)

Nei det blir litt for enkelt å sette alle og enhver inn i en slik bås vil eg si ;)

Lenke til kommentar
De har kåret de latterligste metal-dudene to år på rad, men har fortsatt ikke kommet over disse bildene?

*bilder*

Når jeg ser disse bildene tenker jeg bare: neste gang vi hører om en 'Columbine' så er noen av disse stakkarslige menneskene med.... Hjelp dem... raskt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...