Gå til innhold

De 10 mest latterlige Black Metal bilder noensinne

Petrvs Romanvs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen slår denne karen når det gjelder latterlighetsfaktor...

AKKURAT det eg prater om, men altså musikk sjangrene har sitt image og det er lite vi kan gjøre me det ;)

Sant det du sier. Vi kan ikke gjøre noe med det, men noen ser ufattelig teite ut uansett hvordan du ser på det :p

Lenke til kommentar
Hva er det med dere metallfolk som prøver å bortforklare og trekke inn andre sjangre. Ja 50 cent ser tåpelig ut, men når du ser de på de bildene så begynner man å tenke på hva slags form for barnemishandling de har måtte gå gjennom barnetiden.

Tja er vel ingen som prøver å bortforklare noe som helst her, heller påpeke at det ikkje bare er metal band som ser heilt løk ut ;)

Lenke til kommentar
De har kåret de latterligste metal-dudene to år på rad, men har fortsatt ikke kommet over disse bildene?

*bilder*

Det er vel bare utøvende musikere som er med i kåringen? Skulle man kåre fans finnes det jo stooore mengder syyyyke mennesker som fortjener en plass på listen...

Lenke til kommentar

Husk at dette er folk med sterke mentale forstyrrelser. De er innerst inne veldig redde og derfor prøver de å beskytte seg med et skremmende ytre. Det blir jo ikke bedre av musikken som forverrer det indre og styrker det ytre.

Stakkars mennesker. Tror de er så sinnsykt tøffe, men når ting skjer tar de lett til fots og tårer. Synd ikke psykiatrien tar hånd om slike.

Lenke til kommentar
Forresten, personlig syns eg det er mere latterlig å se på alle disse neger banda, lenkene, klær som er xxxxxxl å alle de yoyo faktene, DET er latterlig det :!: 

:!:

Gi deg.

Nei men seriøst, personlig så får eg rett og slett fnatt av slikt og musikken, men det er nok bare meg :whistle:

BTW; se for dere ett metal band som består av negere :!: Hadde tatt kaka så utrolig.

Sjekk ut God Forbid .. Er ett metalband som består av negere. Alle er neger utenom en tror jeg det var..

Og til de som kritiserte mitt forrige innlegg.. Jeg lo selv, men syns fortsatt det er litt trasig å gjøre narr av dem pågrunn av stilen.. thats it :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...