TLZ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er galt med hip-hop? De gutta der så i hvertfall litt skumle ut, i forhold til han ynkelige typen med pelshatt i skogen... Ingen av de ser skumle ut. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ingen slår denne karen når det gjelder latterlighetsfaktor... Hmm.. Hva har han på hodet? Ser ut som en strømpebukse han har tredd ned over hodet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ingen slår denne karen når det gjelder latterlighetsfaktor... AKKURAT det eg prater om, men altså musikk sjangrene har sitt image og det er lite vi kan gjøre me det Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er det med dere metallfolk som prøver å bortforklare og trekke inn andre sjangre. Ja 50 cent ser tåpelig ut, men når du ser de på de bildene så begynner man å tenke på hva slags form for barnemishandling de har måtte gå gjennom barnetiden. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ingen slår denne karen når det gjelder latterlighetsfaktor... AKKURAT det eg prater om, men altså musikk sjangrene har sitt image og det er lite vi kan gjøre me det Sant det du sier. Vi kan ikke gjøre noe med det, men noen ser ufattelig teite ut uansett hvordan du ser på det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er det med dere metallfolk som prøver å bortforklare og trekke inn andre sjangre. Ja 50 cent ser tåpelig ut, men når du ser de på de bildene så begynner man å tenke på hva slags form for barnemishandling de har måtte gå gjennom barnetiden. Tja er vel ingen som prøver å bortforklare noe som helst her, heller påpeke at det ikkje bare er metal band som ser heilt løk ut Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ikke faen om det er uavgjort. Rob Darken er inkarnasjonen av latterlig image. WTF er det han har på hodet egentlig??? Mongolsk krigerhatt/hjelm. skikkelig Ghengkis Khan style :p Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 De har kåret de latterligste metal-dudene to år på rad, men har fortsatt ikke kommet over disse bildene? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 De har kåret de latterligste metal-dudene to år på rad, men har fortsatt ikke kommet over disse bildene? *bilder* Det er vel bare utøvende musikere som er med i kåringen? Skulle man kåre fans finnes det jo stooore mengder syyyyke mennesker som fortjener en plass på listen... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 TOP 10 MOST RIDICULOUS BLACK METAL PICS OF ALL TIME Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 OMFG HN BURDE FORMLERT SG BEDRE LOLZ0R!!! ^_^ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 seriøst for noen bilder Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 TOP 10 MOST RIDICULOUS BLACK METAL PICS OF ALL TIME Alikevel... alt for mange tåpelig fanbilder til at disse kan tas med i en kåring. Derfor kårer de bare tåpelige bilder blant blackmetal-artister. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 OMFG HN BURDE FORMLERT SG BEDRE LOLZ0R!!! ^_^ Problemer med tastaturet ditt? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 BTW; se for dere ett metal band som består av negere :!: Hadde tatt kaka så utrolig. Humret godt når jeg leste dette, hørt om funk metal? :!: LOL! sjå på negerane... Living Colour Fishbone Jimi Hazel fra 24-7 Spyz Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Rob Darken er rå, da. Nei. Graveland er fett. En smule. Ze mongolian warrior is pwning loL. Men en ting, hva er poenget med å være skummel Eeegentlig? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Husk at dette er folk med sterke mentale forstyrrelser. De er innerst inne veldig redde og derfor prøver de å beskytte seg med et skremmende ytre. Det blir jo ikke bedre av musikken som forverrer det indre og styrker det ytre. Stakkars mennesker. Tror de er så sinnsykt tøffe, men når ting skjer tar de lett til fots og tårer. Synd ikke psykiatrien tar hånd om slike. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Forresten, personlig syns eg det er mere latterlig å se på alle disse neger banda, lenkene, klær som er xxxxxxl å alle de yoyo faktene, DET er latterlig det :!: :!: Gi deg. Nei men seriøst, personlig så får eg rett og slett fnatt av slikt og musikken, men det er nok bare meg BTW; se for dere ett metal band som består av negere :!: Hadde tatt kaka så utrolig. Sjekk ut God Forbid .. Er ett metalband som består av negere. Alle er neger utenom en tror jeg det var.. Og til de som kritiserte mitt forrige innlegg.. Jeg lo selv, men syns fortsatt det er litt trasig å gjøre narr av dem pågrunn av stilen.. thats it Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dette var jo faktisk ganske så kult. Det er vel uansett få ting som slår Gwar, bare synd de ikke spiller Black Metal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg