Midnight_walker Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jævli bra når kommentatoren oversetter Dimmu Borgir med "Demon Burger"! Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Seriøst.. black metal'en vil nok aldri dø ut! Syns også det er synd at folk skal gjøre narr av jævlig bra band pågrunn av utseende og stil.. Tar meg nesten personlig nær av sånnt opplegg.. Mellow out, dude. Hvis du ikke kan se utenfor din egen boble og se at det du liker kan oppfattes som latterlig av andre er det best du drar og lever som eremitt, IMHO. Kom for en stund siden innom "Something Awful", og flere av mine favoritt band fikk kritikken hard opp i. Gråt jeg? Nei, jeg lo fordi jeg greide å se humoren i det. Children of Finland: okay, duster. De burde få deng. Men det må være lov å le litt av black metal band som virker, ved første øyekast, som om de prøver altfor hard med å være skumle. Skuuuuuumle! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jævli bra når kommentatoren oversetter Dimmu Borgir med "Demon Burger"! Har sett de omtalt på dette forumet som Dumme Birger, da lo eg godt Men et knakendes god band Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Mange av dem var jo ikke så latterlige. Det virkelig latterlige var kommentatorens krampeaktige forsøk på å være så jævlig kul og morsom. Helt enig! Amen Forresten, personlig syns eg det er mere latterlig å se på alle disse neger banda, lenkene, klær som er xxxxxxl å alle de yoyo faktene, DET er latterlig det :!: Og så har vi jo de kvite som skal rope slike mellingar inn i huet på oss, som prøver å kle seg ut sånn. Blir fort bra hilarious det også. Dette er ikkje ett forsøk på å trykke ned denne musikken på noen måte altså Endret 19. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Sinnsykt morsomt :!: Edit: hiteck: Forfatteren av teksten skriver jo flere steder at han liker bandet men synes de ser teit ut.. Jeg liker noen av bandene og synes også at de ser teit ut, men hindrer ikke meg å høre på dem Endret 19. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Forresten, personlig syns eg det er mere latterlig å se på alle disse neger banda, lenkene, klær som er xxxxxxl å alle de yoyo faktene, DET er latterlig det :!: :!: vs. ? Gi deg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Uavgjort, begge har nådd toppen av teithet. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Rob Darken er rå, da. Graveland er fett. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Synes topper både Metal og Hip Hop.. hvis dere ikke ser det så er det Boy George Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Synes topper både Metal og Hip Hop..http://newwaveinparis.free.fr/boy.jpg hvis dere ikke ser det så er det Boy George Mannen kan lage musikk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ikke faen om det er uavgjort. Rob Darken er inkarnasjonen av latterlig image. WTF er det han har på hodet egentlig??? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Synes topper både Metal og Hip Hop..http://newwaveinparis.free.fr/boy.jpg hvis dere ikke ser det så er det Boy George Mannen kan lage musikk. Skal ikke si noe på det, har ikke hørt så mye. Men se her så finner du en del bilder som jeg synes gjør at imaget til metal og rap ser 10 ganger bedre ut Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Rob Darken er rå, da. Nei. Graveland er fett. En smule. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Rob Darken er rå, da. Nei. Graveland er fett. En smule. Jo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Robb Darken bildet var jo hysterisk morsomt Hahaha!! Så genialt bilde Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jo. Nei og nei. Rob Darken er bare nok en nazistisk tulling. Fyren er søppel. EOD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Forresten, personlig syns eg det er mere latterlig å se på alle disse neger banda, lenkene, klær som er xxxxxxl å alle de yoyo faktene, DET er latterlig det :!: :!: Gi deg. Nei men seriøst, personlig så får eg rett og slett fnatt av slikt og musikken, men det er nok bare meg BTW; se for dere ett metal band som består av negere :!: Hadde tatt kaka så utrolig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er galt med hip-hop? De gutta der så i hvertfall litt skumle ut, i forhold til han ynkelige typen med pelshatt i skogen... BTW; se for dere ett metal band som består av negere Hadde tatt kaka så utrolig. Det finnes, og de spiller veldig bra! De ser akkurat like tåpelige ut som alle de andre "skumle" typene kledd i lær. Husker ikke akkurat hva de heter nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er galt med hip-hop? De gutta der så i hvertfall litt skumle ut, i forhold til han ynkelige typen med pelshatt i skogen... BTW; se for dere ett metal band som består av negere Hadde tatt kaka så utrolig. Det finnes, og de spiller veldig bra! De ser akkurat like tåpelige ut som alle de andre "skumle" typene kledd i lær. Husker ikke akkurat hva de heter nå. Wow, gi meg navn på dem om du kommer på det. Frontfiguren i Sepultura sunger fett da, han er jo mørkhudet Forøvrig bra band det også. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ingen slår denne karen når det gjelder latterlighetsfaktor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg