Cuneax Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Mange av dem var jo ikke så latterlige. Det virkelig latterlige var kommentatorens krampeaktige forsøk på å være så jævlig kul og morsom. Lenke til kommentar
herpel Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Mange av dem var jo ikke så latterlige. Det virkelig latterlige var kommentatorens krampeaktige forsøk på å være så jævlig kul og morsom. Det klarer han også til de grader! Hva er det de egentlig skal forsøke i bildene? Se skumle ut...? Det funker kanskje på 7 åringer, men regner med at målgruppen deres er et par år eldre enn det? Nei, nei, kan ikke si jeg synes det er så veldig kult å se 25-30 åringer som står i skogen med sverd og lær. Ler meg fortsatt skakk da jeg akkurat kikket over fjorårets liste! :!: Endret 18. august 2005 av herpel Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Mange av dem var jo ikke så latterlige. LIES Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 There is no lies, there is only people. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Mange av dem var jo ikke så latterlige. Det virkelig latterlige var kommentatorens krampeaktige forsøk på å være så jævlig kul og morsom. Helt enig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jeg også. noen av de var jo festelige, men flere var bare vanelige blackmetalbandbilder. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Vel, kanskje vanlige blackmetall er festlige for oss andre. Syns det ser ubermongo ut man viser penisen utenfor buksa. Står med øks og kniv som om det skulle være godt for noe. Latterlig. Syns nesten synd på de folka... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Står med øks og kniv som om det skulle være godt for noe. Latterlig. Syns nesten synd på de folka... Du så kanksje ikke det vår kjære Satrucci skrev om Immortal og selvironi? Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du så kanksje ikke det vår kjære Satrucci skrev om Immortal og selvironi? Immortal, ja. Men de fleste andre blackmetal-band er ikke så veldig selvironiske... Så ja, det blir egentlig ganske latterlig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du så kanksje ikke det vår kjære Satrucci skrev om Immortal og selvironi? Immortal, ja. Ja, det er de som står med store økser og ser skummle ut Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Immortal er drit bra, noe av det bedre black metal kan by på! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hvis det er en ting som irriterer meg noe så satans jævlig, så er det de her.... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hvis det er en ting som irriterer meg noe så satans jævlig, så er det de her.... *bilde* Det var det verste bildet på siden spør du meg. Ingenting stemmer på bildet liksom Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 :!: Ler meg skakk!! Go 'BAD BOYS'.... whahahaaaa! "Rock out, with your cock out!" Dette må være prakteksempel på hva barnemishandling kan føre til... HAHAHA... evig bra bilde! og teskten han sang ikke "teeny weenie" også eller? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Plutselig ble Black Metal skamkult igjen! ^^ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Black Metal har bestandig vært kult Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ze mongolian warrior eigde. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Seriøst.. black metal'en vil nok aldri dø ut! Syns også det er synd at folk skal gjøre narr av jævlig bra band pågrunn av utseende og stil.. Tar meg nesten personlig nær av sånnt opplegg.. Children of finland.. hadde de vert her så skulle jeg slått de i hel hele gjengen.. provoserendes!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Seriøst.. black metal'en vil nok aldri dø ut! Syns også det er synd at folk skal gjøre narr av jævlig bra band pågrunn av utseende og stil.. Tar meg nesten personlig nær av sånnt opplegg.. Children of finland.. hadde de vert her så skulle jeg slått de i hel hele gjengen.. provoserendes!! FANBOY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg