Gå til innhold

De 10 mest latterlige Black Metal bilder noensinne

Petrvs Romanvs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange av dem var jo ikke så latterlige. Det virkelig latterlige var kommentatorens krampeaktige forsøk på å være så jævlig kul og morsom.

Det klarer han også til de grader! :yes:

Hva er det de egentlig skal forsøke i bildene? Se skumle ut...? Det funker kanskje på 7 åringer, men regner med at målgruppen deres er et par år eldre enn det? Nei, nei, kan ikke si jeg synes det er så veldig kult å se 25-30 åringer som står i skogen med sverd og lær. :hmm:

Ler meg fortsatt skakk da jeg akkurat kikket over fjorårets liste! :!:

Endret av herpel
Lenke til kommentar
:!: Ler meg skakk!! Go 'BAD BOYS'.... whahahaaaa! "Rock out, with your cock out!" Dette må være prakteksempel på hva barnemishandling kan føre til...

HAHAHA... evig bra bilde! og teskten :p han sang ikke "teeny weenie" også eller? :p

Lenke til kommentar

Seriøst.. black metal'en vil nok aldri dø ut! Syns også det er synd at folk skal gjøre narr av jævlig bra band pågrunn av utseende og stil.. Tar meg nesten personlig nær av sånnt opplegg..

Children of finland.. hadde de vert her så skulle jeg slått de i hel hele gjengen.. provoserendes!! :mad:

Lenke til kommentar
Seriøst.. black metal'en vil nok aldri dø ut! Syns også det er synd at folk skal gjøre narr av jævlig bra band pågrunn av utseende og stil.. Tar meg nesten personlig nær av sånnt opplegg..

Children of finland.. hadde de vert her så skulle jeg slått de i hel hele gjengen.. provoserendes!! :mad:

FANBOY

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...