goggen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Noen som har tips på kurant All In Wonder-skjermkort? (finner ikke dette valget i prisguiden). Skal først og fremst benytte meg av opptaksfunksjonene, så denne er viktigst. Lite/ingen spilling. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Fant dette på komplett, men det koster skjorta. Trenger du TV tuner? Viss ikke så kan du jo satse på et VIVO kort med inn og utganger for Compositt og S-Video. Endret 18. august 2005 av andefaen Lenke til kommentar
goggen Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Er tv-tunern som er poenget ja. Om det bare finnes dyre varianter av disse kortene får jeg rett og slett heller vurdere et vanlig tv-kort til rundt 1000-lappen. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Her har du alle jeg fant i prisguiden. Billigste til 1116,- Endret 18. august 2005 av andefaen Lenke til kommentar
goggen Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Ah, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå