trulsen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg kjøpte nylig en pakke som innehold et Pinnacle Studio DV PCI Board, samt programvaren Pinnacle Studio 7 (på norsk). I mannualen til programvaren står det at jeg skal følge installsjonencd`en og alt vil gå bra. Jeg har gjort alt som står, men det virker ikke allikevel. Det jeg tror er galt er at driverene som følgte med programvaren. Er det noen som vet hvor jeg kan finne nye drivere? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Er det noen som vet hvor jeg kan finne nye drivere? Gjett 1 gang da. På Pinnacle sin hjemmeside vel :smile: http://www.pinnaclesys.com/support/display...8&DocTypesID=14 http://webboard.pinnaclesys.com/dv_version...ge/dv_dl_us.htm [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-08-07 21:51 ] Lenke til kommentar
trulsen Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Har prøvd alle de filene som ligger på de sidene du anbefalte. Driverene fungerer fremdeles ikke slik som de skal. Når jeg velge "Device Manager" og deretter "Pinnacle Linx", så står det fremdeles et "gult utropstegn" og når jeg velger "Properties" står det følgende under "Device status": ------------------ This device cannot start. (Code 10) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. ------------------ Er det noen som forstår hva som er galt?? Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Konflikt mellom hovedkort og Friewire-kortet ditt. Forsøk å sette kortet i en annen PCI-slot. Det kan være en IRQ-konflikt (kortet bruker en IRQ som et annet kort også bruker). Jeg hadde samme problem med et ISDN-kort, og problemet løste seg når jeg satte kortet i en annen PCI-slot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå