panzerwolf Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Dersom man har et SLI-hovedkort, kan man bruke den andre PCIe x16-porten til andre formål enn skjermkort? Er det også mulig å stille hastigheten på PCIe x16-portene slik at man kan f.eks. sette skjermkortet til å kjøre på PCIe x8 fordi man ønsker flere baner til den andre porten? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Ingen som har noe peiling eller erfaring med dette? Tror at det går, men er ikke helt sikker og det er greit å vite... Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Så vidt eg har skjønt så har det andre skjermkortsporet 2 PCIe lanes i utgangspunktet, så det skal fungere fint å sette i ett kort der. Og dersom du har ett kort som trenger 8 lanes, så burde du kunne koble hovedkortet for SLI og sette det kortet i det andre sporet mens skjermkortet står i det første. Uten at eg har lest at noen har gjort det, eller har noen erfaring sjølv, så tror eg det skal gå fint. Eg ville prøvd eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå