F.Mackey Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er det muligheter for en under atten og være med på hits festivalen? har snakket med flere som var der da de var under atten, men virker som det er atten nå. Noen som vet noe om dette? Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
noodles Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 På Verftet kjem du inn dersom du har med ein verge på over 25 år. Elles er det trikset og kjenne nokon som kjenner nokon.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Glint din slemme mann, her skal eg få med meg behemoth og tsjuder, og så gnir du salt i såret på denne måten, ikke mye pent. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ta det med ro. Jeg skal PM'e deg og fortelle deg om ALT etterpå. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ta det med ro. Jeg skal PM'e deg og fortelle deg om ALT etterpå. :!: Morroklumpen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Ta det med ro. Jeg skal PM'e deg og fortelle deg om ALT etterpå. The funny man Uff uff, vill jo se taake og behemoth jo! slemme mann, slemme slemme mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå