Barry White Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei! Jeg har en servermaskin med P4P800-E hovedkort inni. Jeg greier ikke å boote med harddisken, som er en WD Raptor harddisk bygget inni et chieftec harddisk "kabinett" sammen med 3 andre.. Det virker på meg (kan hende jeg tar feil) at jeg kun får tilgang til å trykke f1 og entre bios rett etter jeg har resetta den, meget rart. Jeg har prøvd det et par ganger, definert WD Raptor disken som boot #1 og satt modus IDE istedenfor RAID i biosmenyen slik at alle diskene fungerer (har lært det tidligere). MEN! det kommer til "detecting........." så stopper den bare der, ved der det står promise og hele pakka. Tar jeg ut alle harddisker, så blir det no bios installed og jeg kan komme inn i bios. Det virker på meg som den oppdager harddisken, men vil ikke gjøre noe mer! Vi fikk det til èn gang, da vi kun boota med harddisken, men da ble musepekeren SINNSYKT laggy da jeg nesten var kommet inn i windows. Hjelp her! det haster! Terje Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 case closed, det funker, uten grunn! tror fremdeles hovedkort kan harke i fremtiden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå