Gjest QbeC- Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 http://www.bmwtransact.com/microsite/Nurburgring/index.html Gikk den fort? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Om den gikk så vet ike jeg...! Et øyeblikk så det ut som et dataspill...!! Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 http://www.bmwtransact.com/microsite/Nurburgring/index.html Gikk den fort? fy faan her gikk det unna.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 uff girkasse med rettskårne drev... bråker noe for jævlig hvor fort den gikk? vanskelig å si Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 uff girkasse med rettskårne drev... bråker noe for jævlig hvor fort den gikk? vanskelig å si Godt over 300kmh vil jeg nok tro. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 skull tatt han i ghostrider mot han syke karen her.. lurer på hvem som har vunnet.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 uff girkasse med rettskårne drev... bråker noe for jævlig hvor fort den gikk? vanskelig å si Godt over 300kmh vil jeg nok tro. Hold jo på å kjøre i den ene på den andre runden hvis han ikke hadde svingt... tømte jo alle girene på sletta omtrent... Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 det var vel heller en DTM mercedes da? Hans-Joachim Stuck har kjørt mest mercedes, så ser man stjerna på videoen og? skjønte ikke helt det der, men fy faen så fort det gikk Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 uff girkasse med rettskårne drev... bråker noe for jævlig hvor fort den gikk? vanskelig å si Fordel for raske giringer, da.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 For å si det slik, Ghost rider hadde ikke hatt en sjanse mot en GTR bil. Vekt til HK forrholdet og det faktum at biler har 4 hjul mot asfalten mens motorsykler har 2. Alle rundetider på ACR viser at biler er ganske så mye kjappere en motorsykler når det kommer til Racing. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 For å si det slik, Ghost rider hadde ikke hatt en sjanse mot en GTR bil.Vekt til HK forrholdet og det faktum at biler har 4 hjul mot asfalten mens motorsykler har 2. Alle rundetider på ACR viser at biler er ganske så mye kjappere en motorsykler når det kommer til Racing. Vekt i forhold til HK ja.. Nå har vel neppe den derre ene Hayabusa'n han har, MINDRE enn 1 hest pr kg.. har vel ca 2-2.5 per kg tenker jeg.. 499 hk? Og, det er i krappe svinger bilene vinner.. Ellers, tror jeg det kan ligge ganske jevnt.. (jeg har ikke sett filmen) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Og på en bane er det mange krappe svinger så det er derfor bilen har en stor forddel. Hadde blitt noe annet å stille opp bilen mot ghost rider på den lengste stripa på gardermoen.(over 3km) Lenke til kommentar
underground Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) det var vel heller en DTM mercedes da? Hans-Joachim Stuck har kjørt mest mercedes, så ser man stjerna på videoen og? skjønte ikke helt det der, men fy faen så fort det gikk Det du ser på videoen er ikke en mercedes stjerne men muligens en panserlås. Er i hvertfall ikke MB stjerne. Fy faen som det gikk unna. Endret 20. august 2005 av underground Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Og på en bane er det mange krappe svinger så det er derfor bilen har en stor forddel.Hadde blitt noe annet å stille opp bilen mot ghost rider på den lengste stripa på gardermoen.(over 3km) Den hayabusa'en og bilen klarer sikkert ikke stort mer enn 350 km\t allikevel, pågrunn av marktrykk osv.. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) nå er jo strenkt tatt ghost rider og suzuki en skilpadde i forhold til motoGP folka på bane. Men han er flink til å smette forbi biler på motorveien Endret 20. august 2005 av freddy85 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 nå er jo strenkt tatt ghost rider og suzuki en skilpadde i forhold til motoGP folka på bane.Men han er flink til å smette forbi biler på motorveien i 300 km-t.. og dra på bakhjulet i over 300 km-t.. Jeg tror nok at Ghostrider er en Superbike-sjåfør.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Nå er vel Nürburgring MYE større enn det lille partiet han kjørte der? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Nå er vel Nürburgring MYE større enn det lille partiet han kjørte der? Vet ikke jeg. Ser jo ganske stort ut Bilde Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dere som liker fart på nurnbergring kan jo ta ett googlesøk etter følgende filer : Frank_Stippler_Onboard.wmv Nurburgring - Alzen_996_turbo_700HP.avi Har desverre ingen plasser jeg kan legge de ut, men dersom dere finner de er det verd å laste ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå