Jarl-Håvard Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 http://www.computerworld.no/index.cfm/prio...tikkel/id/52697 Lenke til kommentar
Batair Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Fint å se at det er flere som har positive ting å si om telefonen. Det at det kommer mange annmeldelser nå MÅ jo bety at telefonen er på vei. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bra at dem fikk med at den ikke har vibrasjonsringing av en merkelig grunn:P Lenke til kommentar
spurv Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 litt offtopic, selv venter jeg på N70 . Den ser ut til å passe meg fint. så jeg kan kjøre Tomtom på den istede for PDA'n.. Håper den ikke blir for dyr.. rundt 4000kr?! Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 litt offtopic, selv venter jeg på N70 . Den ser ut til å passe meg fint. så jeg kan kjøre Tomtom på den istede for PDA'n.. Håper den ikke blir for dyr.. rundt 4000kr?! Vi har andre tråder om N70. Både om pris, tilgjengelighet osv. osv... Vi holder oss til N90 og testen av den i denne tråden Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tror det var pga at den kunne være skadelig for kameraet, men når alle andre mobiler har vibrasjon så syns jeg det er merkeligt. Jaja, kameraet er plassert på en litt annerledes måte her. Bedre å ha en brukendes mobil enn en mobil med ødelagt kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå