Gå til innhold

På jakt etter Delphi-utviklere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, alle våre produkter er utviklet i Delphi fra bunnen av....

 

Alle produktene er under konstant viderutvikling slik at nye programmerere vil blant annet jobbe med å lage nye moduler etc inn mot Watcher serien slik som du sikkert så på hjemmesiden.

 

Vi har utviklet en egen middleware som baserer seg på XML for å kommunisere mellom klient/server samt ekstern hardware og inn/ut mellom servicer/moduler på serveren.

 

Vi har en spennende arbeidslpass ca 10 min utenfor Kristiansand sentrum....

 

Lykke til med søknaden :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg synes ikke der er noe galt med å poste om slike ting her. Men man kan heller linke til en side på sin egen website hvor jobbannonsen ligger i fullverdig form.

 

Det er mye spennende som skjer innenfor programmeringsbransjen og jeg syntes det har vært et dårlig tilbud for nyutdannede her i Norge. Bra enkelte firmaer gjør noe med det da.

 

Jeg har selv brukt Delphi en god del, men det har kun vært på hobbybasis. Jeg har ikke utdannet meg noe innenfor programmering (går foreløpig Teknisk Fagskole i kongsberg, datatekniker linja. Der har vi enkel VB programmering, elektroteknikk, standard almennfag, datakommunikasjon (lavnivå), elektroniske systemer (lavnivå)).

 

Men det er positivt med jobbtilbud! Absolutt!

Endret av saivert
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...