KodeHode Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei, Wtek AS (http://www.wtek.no) holder til i Kristiansand. Vi lager sikkerhetssystem for tunneler, gruver, bygninger og offshoreinstallasjoner. Vi søker flere Delphi programmerere til vår utviklingsavdeling. Send CV til [email protected], eller ring 38139153 for mer informasjon. Lenke til kommentar
dstyle56 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei, sjekka ut hjemmesiden. Ser jo ut som dere holder på med mye kult. Er alle programmene utviklet i Delphi ? Lenke til kommentar
KodeHode Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Ja, alle våre produkter er utviklet i Delphi fra bunnen av.... Alle produktene er under konstant viderutvikling slik at nye programmerere vil blant annet jobbe med å lage nye moduler etc inn mot Watcher serien slik som du sikkert så på hjemmesiden. Vi har utviklet en egen middleware som baserer seg på XML for å kommunisere mellom klient/server samt ekstern hardware og inn/ut mellom servicer/moduler på serveren. Vi har en spennende arbeidslpass ca 10 min utenfor Kristiansand sentrum.... Lykke til med søknaden Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det er vel ikke tillat med jobbannonser i forumet? Med mindre dette er snakk om gratisarbeid? Lenke til kommentar
hunters Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Her er det vel litt på kanten... men viss en arbeidsløs it-utdannet person kommer i arbeid så vil jeg si det er vel verdt det Lenke til kommentar
saivert Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Jeg synes ikke der er noe galt med å poste om slike ting her. Men man kan heller linke til en side på sin egen website hvor jobbannonsen ligger i fullverdig form. Det er mye spennende som skjer innenfor programmeringsbransjen og jeg syntes det har vært et dårlig tilbud for nyutdannede her i Norge. Bra enkelte firmaer gjør noe med det da. Jeg har selv brukt Delphi en god del, men det har kun vært på hobbybasis. Jeg har ikke utdannet meg noe innenfor programmering (går foreløpig Teknisk Fagskole i kongsberg, datatekniker linja. Der har vi enkel VB programmering, elektroteknikk, standard almennfag, datakommunikasjon (lavnivå), elektroniske systemer (lavnivå)). Men det er positivt med jobbtilbud! Absolutt! Endret 16. november 2005 av saivert Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Tråden flyttes over i jobbannonnse-kategorien, og diskusjonen om Delphi som programmeringsspråk er blitt delt opp og lagt inn her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5171472 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg